Snoetje86, erg zuur ook. En die reacties van sommige verkopers, erg hoor. Ik zit nog steeds op een reactie te wachten. Maar goed niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als ik dus waarschijnlijk werkt ze overdag gewoon.
Wat een berichtjes weer hier, jammer hoor. Het lijkt inderdaad wel 'in' om mensen te bedonderen :x Ik vraag me dan altijd of wat die mensen er zelf van zouden vinden als hen dat zou gebeuren... maar ja... Ik vind marktplaats hier ook super slecht in hoor. Ik heb nu over 'mijn troep-verkoopster' 2x melding gedaan en niks terug gehoord Al zie ik ook geen advertenties meer van d'r maar ja, hoe dat nou zit Voor hetzelfde geld gaat ze onder een andere naam verder ofzo.
Moet ook zeggen dat marktplaats ook een droomplek is voor oplichters, iedereen kan zich zo met meerdere accounts aanmelden. En ze doen helemaal niks met meldingen.
Ja, ze zouden gewoon net zoiets moeten doen als waarderingen/feedback geven zoals bij Ebay. Dat zou al een hoop schelen denk ik.
Ja dat is idd jammer. dat je geen reacties van andere mensen kunt lezen op Marktplaats. Dat zou anders moeten kunnen. Dan kun je mensen ook makkelijker waarschuwen als iets niet klopt, bij een bepaalde advertentie of product.. Ik heb gelukkig nog nooit wat gekocht via MP wat ik niet zelf kon bekijken, en afhalen bij de koper zelf. En als ik eens iets verkoop, doe ik zelf ook alleen laten afhalen, om dit soort gedonder dus te voorkomen..
Ik had het ook, had een spijkerbroek gekocht via marktplaats dacht helemaal happy te zijn, ik had eindelijk een "nieuwe" broek kunnen kopen in de winkel kost het gewoon teveel voor mij omdat wij van 1 inkomentje moeten leven op dit moment, krijg ik hem binnen zit de ene knie vol met gaatjes en er zit een vlek in. Ik erheen mailen heel netjes. Krijg eerst een mail terug dat ze dacht dat alles wat stuk was weggegooid was. Wou ze fotos gaan maken van broeken die ze weg zou doen, maar ik mocht ze wel hebben als ik de verzendkosten maar betaalde. Hmm wat krijg je dan?? Maar goed die maat past mij niet dus mailde ze dat ik de helft van het geld wel terug mag hebben in plaats van die broeken dan. Dus ik denk prima zijn we elkaar toch tegemoet gekomen, maar tot op heden staat het nog niet op me rekening dus ben benieuwd! Ik baal er flink van dacht echt een leuke broek te hebben gekocht heb al geen geld voor kleding voor mezelf en dan heb je dit weer!! Weg geld weg broek!
De laatste Bekijk bijlage 132652 Maar en zijn nog wat vlekken her en der. Echt van die aardbeienvlekken
Ha ha Ja mega mindy pak inderdaad. En tot nu toe ontkent mevrouw dat er vlekken in zouden zitten. Ik heb haar de foto's gestuurd. Ben benieuwd
Jeetje! Snap niet dat mensen zoiets durven op te sturen. En dan nog stug volhouden dat het schoon is! Als je iets 2de hands koopt is t logisch dat het niet gloednieuw eruit ziet maar ook niet rijp voor de container
Nee precies. Nou als ze blijft ontkennen zal ik haar toch bij MP moeten melden en met internet oplichting contact op moeten nemen. Geld is toch al weg ben ik bang.
Wat een vlekken zeg in dat mega mindy pak. Ongelooflijk! Ik zou dat niet eens durven te verkopen. Nog steeds wachtend op haar reactie?
Zo dat pak is echt uitgewoond, ik heb vd het megatoby pak verkocht, maar als het er zo uitzag lag hij al in de kliko! hier heb ik 3/4 keer een groot pakket gekocht op mp, en inderdaad meer dan de helft beland in de kliko of de zak voor koninginnedag. Ik doe dus geen pakketten meer kopen maar echt per item, werkt iets beter, maar ook nog vaak miskopen!