Grrrrr....Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Mily, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jeetje zeg zit vol verbazing dit topic te lezen. Ongelooflijk wat een rotzooi mensen als nieuw verkopen.

Die zwelgje is DIDI ze hebben precies dezelfde schrijfstijl en verkeerde zinsopbouw.
    Ze zou zich diep moeten schamen om mensen zulke rotzooi te verkopen.
    Ik zelf heb nog nooit iets gekocht via MP maar wel al veel verkocht en gelukkig nooit klachten gehad. Zou me anders kapot schamen.

2. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    grrr weer zoiets bied ik op een setje van Jottum, bied ik het gevraagde bedrag stond namelijk bieden vanaf. Krijg ik zonet een mailtje dat de verkoper haar minimumbod verhoogt heeft.

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
  4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik koop nooit meer wat op MP. Ik heb alleen maar van dit soort ervaringen. Alleen maar verwassen en met vlekken bezaaide bende!!
    En als ik zelf eens een advertentie er op zet, krijg ik alleen maar biedinkjes van een paar euro voor iets wat veel meer waard is. ;)

Nee voor mij geen Marktplaats.

5. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    zo zat ik gister nog te zoeken op MP zie je een foto van een spijkerbroek mt 122. gebruikt maar in zeer goede staat en op de foto is de knie gewoon al stuk! lol. wie zou daar in trappen?!

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik bied ook mooi aan, anders niet hoor!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Echt belachelijk wat mensen kunnen aanbieden en dan idd een foto erbij zetten van een half kapotte broek!! grr!

Ik heb nog nooit kleding gekocht via MP, en zie ook wel dat ik dat mooi niet ga doen.

Wel allerlei andere spullen via mp gekocht en gelukkig tot nu toe altijd goed bevallen.

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    kunnen we hier niet even een lijstje maken met mensen die zooi verkopen.

(gegevens oplicht(s)er)
    dat dan kopiëren en er onder de volgende oplicht(s)er, snappie?

9. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Wow, ik heb net alles even doorgelezen en ik schrik echt van alle negatieve Marktplaats ervaringen hier! Ik ben eigenlijk al jaren fan van Marktplaats, zowel om te kopen als om te verkopen, en ik heb echt nog nooit 1 negatieve ervaring gehad, in tegendeel zelfs.

Ik vind het echt te triest voor woorden om te lezen hoe sommige mensen de boel kunnen belazeren. Gewetenloos, als je het mij vraag.

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    je mag hier geen gegevens openbaar op het forum zetten

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    snap dat je niet zomaar gegevens openbaar mag zetten hier maar vind dat er voor oplichters een uitzondering gemaakt moet worden. oplichters bedonderen mensen maar wij mogen niks doen, klopt niet in mijn ogen.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Vind het echt belachelijk van mensen die dit zo durven te verkopen. Ze moeten strenger worden op marktplaats en elk IP adres opslaan zodat mensen een klacht in kunnen dienen en diegene aangehouden kan worden. Dit doe je toch niet... ik durf daar nooit wat te kopen omdat ik daar zoveel gerommel over hoor. Ik zou het ook erg vinden ik heb mijn geld hartstikke hard nodig en als ik dan zo word genaaid dan helemaal! Kan me echt 100% begrijpen dat je je rot voelt hierover. Ik hoop dat je ergens een klacht in kunt dienen ofzo. Ik weet wel dat je geld kan terug krijgen als je het via Paypal betaald heb maar hoe dat precies gaat weet ik ook niet. Succes meid!

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    dat ben ik met je eens, zouden we moeten vragen wat de moderators vinden.

14. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Toevalling afgelopen weken 3 artikelen via MP gekocht, 1 ervan is pas binnen hoewel de betalingen al een week geleden zijn gedaan...
    Dus vanavond ga ik aan de mail!

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh bah.. irritant!

16. liebrando

liebrando Niet meer actief

Pff ik heb hard kleding nodig voor me kleine meid in 92 en 98 maar ik durf marktplaats niet eens meer te bekijken. Je weet niet eens meer wie je kan vertrouwen???? Geld voor allemaal nieuwe kleren heb ik gewoon niet dus kan niet zo even na stad gaan en lekker gaan shoppen....Dus ben wel afhankelijk van marktplaats. Maar met deze verhalen en dingen meegemaakt durf ik niet meer!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en als je op mp zoekt in je eigen stad? dan kan je het gewoon ophalen en zieje meteen of het rijp voor de kliko is of niet :)

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

ja heb al in de buurt gekeken maar daar is niet echt wat. Meer alleen maar jongenskleding maar daar heb ik niks van....En ik ben afhankelijk van me man heb zelf geen rijbewijs en hij werkt 5 dagen in de week. Dus kan ook niet even 1,2,3 na kleding toe. Wie weet zijn er nog eerlijke mensen op MP??

19. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Kijk anders eens bij "te koop aangeboden" op dit forum, misschien zit daar iets voor je tussen?

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #640 Johannal, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    2 x geplaatst

Deel Deze Pagina