Grrrrr....Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Mily, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Als ik wat had in die maten (en voor een meisje) zou ik je zo helpen... Maar is het niet veel slimmer om hier het koop/verkoop gedeelte van ZP wat meer te gebruiken/promoten? Dit topic is razend populair als iedereen die wat wil verdienen en wat wil kopen nou via ZP verkoopt/koopt dan omzeilen je het hele MP probleem :)

Misschien dat niet alle verkopers zin hebben om bij voorbaat alles te fotograferen Maar misschien kan er een topic gemaakt worden voor 'wie wat zoekt en wie wat heeft' en dat wanneer dat overeenkomt je dan foto's ed gaat uitwisselen.. een idee?

Verder... reuze spannend topic dit ben benieuwd hoe het afloopt ik vrees helaas dat het niet goed gaat komen.

Heb zelf gisteren (voordat ik dit topic zag) speelgoed gekocht een pakket (Primo) vandaag al ontvangen en het andere (Brio) wordt zaterdag as verstuurd... ben benieuwd heb goede hoop :)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb de hoop op een fatsoenlijke oplossing maar opgegeven, ik hoor niks meer van die tr*t :x Ik heb gister dus alle kleertjes nog maar even goed bekeken, waarna ik zelfs nog meer kapotte kleertjes tegenkwam. De 'goeie' ga ik nu maar wassen en bewaren als 'buitenspeelkleertjes'. De rest heb ik weggeflikkerd en die extra attentie ook! Zelfs die was versleten :$ Verf lag al van de randen af.. werkelijk waar.. ;)

Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag een flinke doos met kleertjes opgehaald bij iemand uit de buurt. Daar had ik al op geboden voor die ellende met Didi/zwelgje. Maar dat zag er keurig uit! Fieuw.. zo kan het dus ook!

Bosi: :$ jeetjes dat ziet er ook 'lekker' uit, schandalig gewoon.

Jongmoedertje: Wat vervelend dat je zo moeilijk zit :( Ik zou op het moment niks weten. Maar inderdaad, anders hier op het forum goed in de gaten houden?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113

Ja nu inderdaad wachten. Ik heb de foto's gestuurd.

Maar goed, verwacht niet echt meer iets te horen eigenlijk. Want ze wist het heus wel.

Ja inderdaad gegokt en verloren.

Ik geloof heel erg in karma. Dus wat ze nu bij mij doet komt ooit weer terug bij haar.

Ik ga nu toch een nieuwe kopen. Dus in plaats van 26 euro voor een pak betaal ik nu 38 euro voor een pak. Masker die ze erbij had zag er wel goed uit.

Sterre82, erg he! zo rottig dat ze het gewoon ontkennen of je gewoon negeren.

Jongmoedertje, ik weet niet waar je woont maar ik weet dat er in Friesland heel veel leuke en goede tweedehands kledingzaakjes zijn. Mocht je in de buurt wonen kunnen we zelfs samen gezellig gaan, ;)

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

Echt waar?? Als je mij zou willen vertellen waar dan heeeeeeeeeeeeeeeel graag!! Want ik weet niet waar ik anders nog heen moet! Enne zou leuk zijn als we dichtbij elkaar wonen kunnen we samen gaan kijken ;)

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Bosi; dat is idd wel een vies pak :(
    echt schandalig om daar nog geld voor te vragen!!

hier vooral miskopen met maten vanaf 80/86, daarvoor eas he altijd wel netjes!
    Tijd terug ook een pakket, kleren waren echt door en door versleten en afgedragen :( idd 3 kwart in de kliko!
    Heb dat nu 2/3 keer meegemaakt

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Zonnebeertje, ja schandalig vind ik ook. raar dat ze trouwens echt versleten of afgedragen kleding verkopen.

Ik heb nu twee tassen te koop staan. In 1 zit een klein gaatje onderin. Ik vermeld dat en laat het zien op de foto. Ik vraag er dus niet veel meer voor. Terwijl de tas verder als nieuw er uit ziet. Dat geldt ook voor de laptoptas die ik te koop heb. Aan de onderkant neerzet sporen. Eerlijk vermeld en laten zien. Verder echt als nieuw. Maar ook weer vraag ik er niet veel meer voor.

Maar bij kleding zou ik het zeker niet doen want dat ziet er niet uit.

Jongmoedertje: stuur je een pb. Woon je toevallig ook in Friesland dan?

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje vind het echt erg dat er nog mensen zijn die een ander willen oplichten met kapote kleding
    daar zou ik dus echt nooit aan mee doen
    vind dat heel erg als je zo iets zou moeten verkopen
    flikker het gewoon weg
    ben blij dat ik altijd goede kleertjes verkoop echt erg zeg

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

#648 brenda1976, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2011
    ik zet normaal ook alles op mp en ben altijd erg duidelijk over de staat. Maar wat ik hier voorbij zie komen trek ik mijn kinderen echt niet aan, laat staan dat ik dat te koop aanbied.
    Ik heb nu zoveel en ik moet zeggen dat bij mij mp niet zo goed loop en ik vraag echt kleine prijsjes. Nu had ik zoveel, dat ik morgne alles naar een kledingbeurs breng.
    Ik ga zelf ook even kijken voor de jongens, vooral speelgoed is vaak als nieuw.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ja, schunnig hè, ik ben zelf ook gewoon eerlijk over de staat. Je verwacht het ook van een ander, maar helaas denken anderen daar soms anders over.
    Trouwens, zo'n smerig megamindypak, heeft dat mens geen wasmachine ofzo?

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik hoop echt dat het voor jullie allemaal nog opgelost wordt.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.903
    9.426
    113
    Gelderland
    Wat erg om te lezen dat er zoveel mensen opgelicht worden zeg.
    Ik koop en verkoop zelf ook via mp en zorg er voor dat mijn kleding er goed uit ziet en anders staat het vermeld.
    Heb zelf 1 keer een jas gekocht waarvan het een ander merk was dan beloofd..:x en hij rook alsof hij 3 jaar was opgeslagen is een asbak vol met sigaren..getver.
    En 1 keer een pakket die er op de foto heel goed uit zag maar toen ik het binnen kreeg kon de helft zo in de prullenbak..laats wel een pakketje gekocht die er echt super uit zag en ik kreeg er nog een t-shirt extra bij ook:D
    Wisselende ervaringen dus..

Maar idd de te-koop hoek hier op zp zou iets meer gebruikt moeten worden;) plaats straks meteen even mijn mp link

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik heb niks meer van haar gehoord. Ik geef haar tot morgen en dan ga ik verder stappen ondernemen.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind het trouwens wel echt gek dat kleren zo erg versleten zijn van kleintjes. Ik heb 2 drukke jochies waarvan de jongste nog veel aan heeft van de oudste maar zo versleten en met gaten heb ik het echt nog nooit gehad hoor!

Vraag mij af hoeveel kindjes er dan in hebben gezeten en hoe oud die kleertjes dan al niet zijn

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Heeel oud waarschijnlijk, ha ha

Ik heb trouwens bericht.

Ze wil dat ik met een voorstel kom. Dat heb ik gedaan. Ik stuur het pakje terug en krijg mijn geld terug. Ik houd het masker. :D

Ik hoop snel weer van haar te horen.

Hoop niet dat ze hier nu ook zit op het forum, ;)

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bosi gelijk heb je
    terug sturen die handel en lekker je centjes terug krijgen zo hoort het ook toch
    je hebt betaald voor goed en net spul
    geen kapote of smerige zooi :$

vind dat vreselijk helaas ben ik ook al vaak genoeg opgelicht geweest:(
    maar zou dat andersom nooit doen
    komt echt niet in mij op vreselijk vind ik dat

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat kan ik weten, had echt een super pakket gekregen van Manuela :)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Een aanrader dus, ;)

Ik had ook eens een jas hier via de site. Super jasje :D

Misschien kunnen we beter gewoon hier blijven verkopen en kopen.

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ja lijkt me goed voorstel.
    Wat mij opvalt is ik heb vaak goede mooie dingen in de aanbieding en altijd zo goed als nieuw of anders zet ik het erbij.
    En het loopt wel, maar ook kleine prijsjes. Prima, weg is weg.
    Maar als ik zie wat mensen hier soms betalen voor grote pakketten en dat mensen nog rotzooi verkopen, verbaast me enorm!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou hé, maar sommige vragen ook de hoofdprijs voor dingen, da tbetaal ik echt niet 2e hands hoor!

Ik koop paketten van max 20 euro exclusief verzenden. Meer vind ik te duur.

20. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ik verkoop een boel via zp en mp en krijg altijd leuke reacties en ik ga ook echt geen dingen verkopen die ik mijn kinderen zelf ook niet meer aan zou doen.. Je moet wel blij worden als je een pakket thuis ontvangt, wil zelf ook geen versleten kleren bij mijn kids aandoen toch?!

Deel Deze Pagina