Ze wil de helft teruggeven en dat ik het pak dan houdt. Ik vind het prima. Beter dan niks. Blijf het wel vreemd vinden dat ze toch echt denkt dat ze iets goeds verkocht.
Ja ze blijft er volgens mij bij dat het wel meevalt. Ze zegt er eerlijk gezegd niet zoveel over. Geen sorry of geen erkenning van haar fout. Helemaal niks.
Ja precies, ik had me de hele week verheugd op het pakket.. en als je dan zulke rommel krijgt is dat echt om te huilen.. Ik moest gelijk aan mijn centjes denken die ik dus vééééél beter had kunnen besteden. Dus zwelgje/didi... als je dit nog leest... hopelijk kan je met jezelf leven als je mensen hun centen op deze manier aftroggeld.. diep schamen moet je je :x
Nou hier even een update.. De Jottum Salopet (die zo goed als nieuws was, jaja ) kan ik of terugsturen of 5 euro terugkrijgen (ik heb er 26,82 voor betaald) dus ik heb gezegd dat ik een tientje terug wil of het hele bedrag en dat ik dan de salopet terugstuur. Helaas zijn de vlekken in de was er niet uitgegaan. Ben benieuwd! Ben iig heel blij met een reactie van haar kant, zij was echt in de veronderstelling dat ze hem goed had opgestuurd..toen ik de foto's stuurde erkende ze ook wel, maar ze wist het niet..gelukkig nu wel een oplossing! En ik heb hier op ZP ook eens wat gekocht en dat zag er inderdaad keurig uit..is een goed idee, ga gelijk even kijken..want tweedehands kopen vind ik gewoon leuk, voor een leuk prijsje mooie kleding
meid ze behoren het je terug te sturen het geld dan eh hoop van harte dat ze het doen voor je want is niet netjes kleding behoort ten alle tijden netjes te zijn vind het echt erg om dit steeds zo te lezen dat er nog zulke mensen bestaan zeg succes meid
Dat is in elk geval een opening weer. Ik heb het trouwens ook eens met iets van Jottum gehad. maar die dame was echt super schappelijk en schaamde zich zelfs. Gelijk al het geld terug en ik mocht et shirt houden. Waren zelfs niet eens hele grote vlekken. Maar wel vlekken natuurlijk. Ik probeer nu ook of de vlekken er nog uit gaan. Maar ik denk het niet.
bosi misschien een tip van hg heb je 2 soorten vlekken verwijderaar ik krijg er alles mee uit en is echt top spul?
Ja of ossengalzeep, daar krijg ik ook alles mee schoon Fijn te lezen dat er sommige hier wel nog tot een oplossing kunnen komen.
Gister een pakketje geboden, mooie vingino (korte) spijkerbroekjes en van retour, pakket gekocht gister voor 20 euro. Ze is direct naar het postkantoor gegaan en vanmorgen had ik het in huis. Het ziet er keurig uit... zo kan het dus ook!
met lynette gaat het redelijk ze heeft de rota virus op gelopen maar ze is gelukkig thuis en fijn meid dat je broeken goed waren altijd beter toch en het moet ook eh kleding moet altijd goed uitzien
Dames ik ga jullie tips denk ik maar eens gebruiken. Begin ik met die van de wibra. Ga ik morgen maar even langs.
ben ik nou gek? of is dit normaal. Gewoon doodnormaal je kleding verkopen terwijl het duidelijk te vies voor woorden is! Marktplaats.nl > 2 roze zomerbroeken - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 check de gele vlek in de witte broek En vergeet vooral niet even te kijken naar alle advertenties rokjes met vieze gele vlekken. Sorry hoor maar dan heb je echt een bord voor je kop!!
Dank je, Het is aardig gelukt. Ik heb trouwens Vanish van mijn moeder gebruikt. jongmoedertje, ziet er inderdaad niet erg verkoopbaar meer uit. Misschien denkt ze voor het buitenspelen?
te ranzig zeg! ongeloofelijk dit zou ik nog niet eens gratis weggeven! dit soort mensen snap je toch niet