en dan bij de rokjes ook nog neerzetten zo goed als nieuw! terwijl je de vlekken duidelijk ziet blegh!!
Een update van mij: Ik heb geld retour ontvangen. Dus nog best goed afgelopen voor mij gelukkig. TS, jij nog iets gehoord of ondernomen?
wat fijn voor je! ik vraag nu tegenwoordig door. een broekje zo goed als nieuw. Dus ik mail haar en vraag even door. ach haar zoon had het maar 2 zomers gedragen. Dus ik mail haar dat het dan gebruikt is en dan niet zo goed als nieuw. nou ze vond het er nog goed uitzien. Tja ik bedank dan vriendelijk. ik heb toch een ander beeld van zo goed als nieuw. zet het dan bij gebruikt en zet er dan bij dat het er nog heel goed uit ziet. Dat is een stuk eerlijker.
Dit ga je niet menen........:x:x Ik krijg net een pakket binnen van mp. Daar zouden 50 stuks merkkleding inzitten, vingino/retour etc. 16 spijkerbroeken en de rest shirts/truien. Zit er gewoon HELEMAAL niks in van de foto :x Heb dit nog nooit meegemaakt.. Gelijk maar een mail gestuurd, hoop dat het een vergissing is, maar dat zal wel niet helaas. Verkoopster heette Debbie Appelo, bekend bij iemand? hoe zoek je op mp op adverteerders naam?
Zonnebeertje, wat super waardeloos zeg! :x Heb je een link van meer van haar? Ben erg benieuwd naar de reactie. Komt ze uit Hoornaar?
ja, maar niet voor 50 euro en in dit pakket zit het meeste non merk hoor! Ik heb nog genoeg zomerspullen van vorig jaar voor Tygo, had een hoop wat groter gekocht Voor een klein bedragje wil ik het wel houden, als ik het andere pakket nog maar krijg!
Zonnebeertje: Wat balen zeg! Hopelijk is het inderdaad eem foutje en kan het nog hersteld worden.. uiteraard op haar (verzend)kosten. Wat fijn te lezen dat mensen hun geld terug hebben gekregen!
Ja, lijkt mij wel dat het op haar kosten geregeld moet worden! Nog niks gehoord.. Hoop vanavond wel wat te horen!
Ik heb mail! Ze heeft 2 pakketjes verwisseld ik mag het pakket terugsturen! Heb haar nu gevraagd of ze dan verzendkosten over wil maken. En wacht nog even of ze reactie krijgt van degene die mijn pakket heeft gekregen.
heb haar nog even gemailt dat het nog makkelijker is om mij het mailadres van degene te geven die mijn pakket heeft, dan kunnen we onderling de pakketten versturen, dan hoeft de verkoper ons alleen beide 1x verz.kosten te betalen. Ben benieuwd of het opgelost kan worden!
ik heb mijn spullen vandaag gekregen hoor! Alleen is het wel veel bagger Is dus echt de laatste keer geweest dat ik iets op laat sturen!!! Heb nog niks gehoord over de spullen die ik gekregen had... Ik ga het natuurlijk niet op eigen kosten terugsturen