Grrrrr....Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Mily, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nadeel van MP vind ik nu dat het steeds bekender wordt. Je ziet zelfs al reclame op tv. Ik heb het idee dat het aantal advertenties hierdoor de spuigaten uitlopen. Wij waren op zoek naar een kraan voor in de keuken. Nu werden de kranen die wij zochten bijna in iedere advertentie nog duurder aangeboden dan bij de plaatselijke bouwmarkt.

En dan zijn er nog mensen die dringend geld nodig hebben en misbruik maken van iemands vertrouwen.

Ik ben er een stuk voorzichtiger mee geworden.

2. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Luna 1; mee eens. Vooral bijv. voor gebruikte merkkleding. Men wil hiervoor echt de hoofdprijs hebben terwijl ze op internet in de outlet net zoveel kosten als zij er voor willen hebben. Ik had vanochtend een bod verhoogd met 0,50 cent (op een broekje) maar werd meteen weer verwijderd omdat dit schijnbaar niet de moeite waard was... Kapsones of niet?

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik vind het jammer dat er ook zoveel reclame op zit en proff bedrijven. Reclame kan ik nog wel begrijpen maar zoveel?
    En die bedrijven kunnen hun waar toch wel anders slijten. Als ik zoek op iets (2e hands) zoals bijvoorbeeld een auto is soms meer dan 50% aangeboden door bedrijven en dan ook nog met financiering. Dan typ ik max bedrag bv 3000 in dan krijg je allemaal bedrijven waar je voor financiering (max 3000 per maand dus) een auto kun kopen.
    Of ze voeren een hele andere km stand in en daardoor lijkt hun aanbod weer aantrekkelijker. VInd dat echt jammer.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja ik vind het ook storend dat er zoveel bedrijven op mogen adveteren.
    Ik wilde namelijk mijn kinderwagen verkopen op MP en psis als ik heb er opzet komt er een of andere babywinkel (online ook) met een aanbieding van €400,00 nieuw!
    Dan krijg ik mijn 2de handsie niet meer verkocht.

Ff een positief bericht.
    Ik had een puckababy piep gekocht voor €20,00. De advertentie zei dat hij nieuw was........maar ik nam het met een korrel zout.
    Nu heb ik hem net binnen gekregen en hij is echt NIEUW!! Ik was helemaal blij want ik heb nu toch €19,95 bespaart :D

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

En dan van die advertenties dat als je er met je muis overheen gaat ze het hele beeldscherm opvullen. Hotmail heeft het ook. Daat kan ik echt sjaggie van worden.

Maar mp heeft idd ook goede dingen.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid hopelijk word het netjes opgelost zonnebeertje

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    vroeger kon je nog aanvinken waar je op wou zoeken, bedrijven particulieren.

en wat ook heel irritant is als je op gratis zoek krijg je vaak advertenties waar bij ''bijna gratis'' staat:x DAT ZOEK IK TOCH NIET!

Deel Deze Pagina