ja ik ken het gevoel.......grrrrrrrrrrrrrrrr! ik had het in Dec ook. Kocht een sleepcombi zak voor 45 euro.Uiteraard gevraagd of de zak nog in goede staat was en schoon. Alles vol lof, neej echt mooi zak naar haar mening in goede staat..duhu.... Ik kreeg een zak toestuurd waar de onderkant van los was en er zat een winkelhaak in de binnenzak.. WOEST was ik! Nette mailtjes gestuurd incl foto's van de kapotte zak...citaten van haar erbij..noppes. toen ik uiteindelijk ook aangaf dat ik melding zou maken kreeg ik bericht.ze had al 35,- teruggestort, als ik de restant wilde incl verzendkosten dan moest ik de zak haar toe sturen en de excuses erbij. Misschien is het adres via marktplaats te achterhalen rechts boven(bij advertentie) bij haar/zijn naam via de kaart...als er "bekijk hier"bij staat kan je de straat zien waar hij/zij woont. Dit kon bij deze dame ook en ik heb haar straatnaam in de mail benoemd...(beetje druk zetten mag best..) Ben benieuwd....tis een hoop gezeik en gedoe..
bah dat is ook balen roes, ik snap sommige mensen echt niet op marktplaats. Heb het idee dat het sommige alleen te doen is om hun eigenrekening te spekken:x Ik heb haar adres dit heeft ze in een eerder mail aangegeven Ze heeft ook nog een advertentie waar je kan reageren op haar services, zit eraan te denken een negatieve reactie op te geven. Zodat andere mensen er niet in tuinen. Als ze morgenmiddag nog niet gereageerd heeft........
die negatieve reactie zou ik geven als allles verder opgelost is eerst, ik ben benieuwd of je reactie krijgt ik zou me ook vreselijk genaaid voelen,
ik zie nu de foto's maar mijn hemel, ik zou me kapot schamen om dat zo te versturen! is nog niet eens verkoopwaardig laat staan om te doneren!!!denk dat mn container het nog niet eens wil hebben! wat een smerig boel daar zeg! Nu zit jij mooi met de rotzooi, en dan 100 euro jeetje wat een geld! Ik hoop echt dat je wat hoort! ben er bang voor,....
getverderrie zeg verwacht je wat leuks krijg je dit,, ik zou het even melden via marktplaats wie weet kunnen ze voor jou nog onderhandelen. ik verkoop zelf veel via internet / marktplaats en ik gooi zelf al dingen weg ( vintage kleding ) waar ik van zeg oei vlekje oeii ziet er niet meer uit enz enz ) ik heb graag dat mijn klanten terug komen en bij klachten of niet aangekomen pakketje geld terug. ik vind dit echt geen stijl van die verkoper(ster ) particulier of niet dit kan niet, kan mij voorstellen dat je baalt zeg.
he mutti mag ik jou goed bedoeld ongevraagd advies geven Ik blijf erbij dat deze verkoper een tuthola eerste klas is en een oplichtster.. Vreselijk! Maar ik zag nu je bijgevoegde link.. Ik zou nooit zo hoog ide 100 euro inzetten,.. Zeker niet wanneer iemand voor mij 13 euro heeft geboden.. Volgende keer zou ik eerst mailen wat de verkoper in gedachten heeft als jij het idee hebt dat de voorgaande bieder veel te laag zit.. Nogmaals.. het si mosterd na de maaltijd en niet lullig bedoeld! De foto's die jij laat zien.. de kleding ziet er te goor uit om aan te pakken.. Verkoop (voor welk bedrag dan ook) is om je je ogen uit je kop te schamen.. Ik heb al mijn kleding gratis weggegeven aan mijn zusje.. En zelfs toen heb ik de kleding met vlekken en die uit verhouding waren weggegooid.. Dit doe ik mijn dochter zelfs niet als buitenspeelkleding aan! (al wat gehoord van madam?) Weet je... zullen we haar een mail sturen met de vraag of ze het pakket nog heeft en hoeveel ze er voor wil hebben? Misschien is ze dan wat meer bereid jou je geld terug te storten omdat ze een nieuwe verkoop denkt te hebben.. (of denk ik te simpel)
Dit is een andere advertentiedie waar ik opgeboden had is al verwijderd. Ik had haar ook gemailt met wat zij in gedachten had als uiterlijke prijs. Het is in elk geval een les geweest nooit zo hoog gaan zitten tenzij het in de buurt is en ik de kleertjes zelf kan bekijken. En heb helaas nog niks weer gehoord
wow.. heeft die snel 200 euro verdient *nette rent naar boven.. leegt de kledingkast van nettekind en gaat ook grof geld verdienen* Ik ben bang dat ze niks meer laat horen om eerlijk te zijn.. Heb je al melding gemaakt op de nieuwe advertentie?? Volgens mij kun je verkopers ook openlijk beoordelen toch??
Schaamteloos dat men zulke kleding uberhaupt durft te verkopen. Sneu voor je. hoop dat je toch tot een goede oplossing komt.
haha wie heeft er zo hoog geboden edit: het bod is al weer weg. Zou ze hem verwijderd hebben. Erg triest als je zo je geld verdiend.
Toch jammer dat je de "nieuwe" bieders niet kunt emailen om ze te waarschuwen! Zo van, niet doen, je wordt belazerd!! Ze stuurt oude verotte troep op!!
weet niet of jullie er al achter zijn maar de bieder mama is ze zelf. kijk maar eens bij andere advertenties