Hallo allemaal, Ik ben zwanger van ons derde kindje en zou heel graag willen weten welke namen jullie mooi vinden passen bij onze twee oudere kinderen. We hebben twee zoontjes T h ij s en L u u k. Welke jongens- en meisjesnamen vinden jullie hierbij passen? Alvast bedankt voor de inspiratie en de moeite!
voor een meisje vind ik sophie denk ik heel leuk bij jullie namen. het zou nooit mijn keuze zijn maar vind het er echt bij passen. en voor een jongen denk ik dat bas er goed bij past.
Bas Bram Daan Jesse Jip Joris Kas Koen Max Niek Niels Robin Sem Stijn Sven Tim Anna Bente Esmee Eva Evi Iris Isa Julie Lisa Lotte Noor Sanne Sara Sophie Stella Tessa Vera
♂ Jan Wout Roel Stef Joep Giel Siem Jort Sjoerd Pim Stan Job - Jop Flip ♀ Floor Tess - Tessa Fien - Fiene Jet - Jette Eef - Eefje Marit Amber Anne Imme Eline Mirte Suze Mare Ise Ella Vera Fenna - Fenne Marie - Marieke
In het lijstje van Noralie (zie hierboven) zitten veel leuke namen die wij leuk vinden. We houden voor jongens van korte stoere hollandse namen, en voor meisjes meer tweelettergrepige lieve namen. Ik word niet te specifiek in mijn antwoord i.v.m. mogelijke meelezers. Hoop dat je zo wel snapt in welke richting wij zoeken...
Ik zag je 'oproep' in ons september topic en dacht ik ga even kijken.. Ik vind de volgende namen er wel mooi bij passen: Evie (Evy) Naomi Nora Sem Maik (mike) Tom Hoop dat er wat tussen zit
Bedankt weer meiden! Lastig hoor dat kiezen... Ik vind veel namen leuk die er genoemd zijn. En de doopnaam daar zijn we nog niet eens mee begonnen
Bij Thijs en luuk misschien Jongen Joris Tjeerd Sjors Niek Meisjes Eva Emma Tess Isa Isis Anouk Zit er iets tussen? Wij zijn ook nog op zoek...maar nog twee weken dus tijd gaat dringen dus ik lees even mee