wie is er woonachtig in venlo en wil een pakketje voor mij ophalen en naar mij toesturen. ik wil daar n.l wat kopen maar er zit een verhaal aan vast wat ik niet zo vertrouw. verwacht geen nieuwsgierige vragen maar 1 die t voor mij wil doen, dan leg ik de rest wel aan diegene uit.
Jij vertrouwt het niet en wilt het dus niet zelf ophalen, maar iemand anders wil je het wel laten doen? Ik denk niet dat iemand dit voor je gaat doen hoor..
Ja maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand ergens een pakketje voor jou gaat ophalen en al helemaal niet als je erbij zegt dat je het verhaal zelf niet helemaal vertrouwd. Daarnaast: waarom sturen deze personen het pakketje niet gewoon op? O nee, vragen stellen mocht niet. Excuses!
Je blijft zelf zo vaag en geheimzinnig dus dan is het niet zo vreemd dat de meiden er hier zo mee om gaan
Je doet geheimzinnig, vragen mogen er niet gesteld worden en dan vind je t gek dat anderen t niet vertrouwen
Helaas Zohra. Als ik dichterbij had gewoond had ik het zo voor je gedaan! dat weet je! (ik ken deze dame. dus als je haar zou willen helpen is dat heel lief! en ze is zo vaag om de verkoper te beschermen. niet zichzelf)
ik denk dat je beginmail een beetje apart is en dat er daarom zulke antwoorden komen wat ik me wel kan voorstellen. Dat je het niet vertrouwd snap ik niet helemaal. De persoon dus wel maar je wil geen geld overmaken ofzo? Kunnen ze het niet opsturen dan? Ik denk dat je toch wat meer info moet geven
oke lees dat die persoon het contant wil gaat het om een persoon of een winkel? anders zou ik het ergens anders halen dat is toch een stuk makkelijker?
de persoon heeft een prive reden waarom hij/zij het geld contant wil, die reden kan ik hier niet neer zetten. het geld in een envelop overmaken vertrouw ik niet het onder rembours laten versturen kost mij eigenlijk teveel geld, vandaar de vraag wie kan het ophalen . met de persoon in kwestie is niks!!!
Beetje vaag hoor, wat verwacht je dan van de persoon die het voor je gaat halen, dat ze het geld voor gaan schieten of maak je het bedrag over naar een forumlid en niet naar de verkoper???? Zie niet echt het verschil edit; zie net dat de verkoper het contant wil ipv op rekening, dan is het waarschijnlijk iemand die in de schuldsanering zit en op die manier extra geld wil vangen.
wie weet heeft die genen financiele problemen, en staat ze bv onder bewindvoering, dan is al het geld wat op je rekening gestort wordt inkomsten, en ben je het kwijt. ik vermoed dat die persoon dat wil voorkomen, zeker als het geld weer voor kinderen ofzo besteed wordt. (kan dat dan wel begrijpen) ik vind de vraag helemaal niet raar, en vind het raar hoe er weer gereageerd wordt. TS ik woon niet in venlo helaas. anders had ik het graag voor je gedaan.
Kan je niet helpen, maar ik denk dat die gene het niet op zijn rekening gestort wil hebben omdat ze dan het geld `kwijt` zijn, aan bijv een beslaglegging ofzo dat het daarom contant moet.