Overstappen Friso AC naar Friso Standaard

Discussion in 'Baby en dreumes' started by DoubleD, Jan 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

Oct 12, 2013
    578
    19
    18
    Wij hebben al vroeg via de huisarts een machtiging gekregen voor Allergy-Care, omdat mijn zoontje dezelfde symptomen vertoonde als mijn dochtertje. Onrustig aan de fles, overstrekken tijdens de fles, spugen en eten omhoog krijgen etc etc.
    Tijdens een controle bij de kinderarts vertelde zij mij dat het waarschijnlijk geen kma is. Mijn zoontje is dysmatuur en is erg fladderig geweest. Zat niet lekker in zijn vel en ik bood hem te weinig rust en regelmaat aan volgens de kinderarts.
    Ja ammehoela dacht ik, ik weet wel zeker dat het kma is! Tot ik haar advies op ging volgen en een heel ander kind kreeg.
    Op Friso Allergy Care groeit hij perfect en ik ben er echt positief over. Maar mocht hij echt geen koemelkallergie hebben, vind ik het egoïstisch om het te blijven geven omdat het toch gratis is en hij het er toch wel goed op doet.
    Het enige wat vervelend is, is dat hij minder lang verzadigd is en sneller honger heeft door de Allergy Care. De kinderarts vond het een goed plan om eens andere voeding te proberen als hij lekker in zijn vel zat, goed schema heeft etc. Vandaag haar advies opgevolgd en begonnen met de Friso standaard ipv Friso AC. Na de eerste fles zijn er geen veranderingen als in onrust, pukkels huilen etc. Ging wat lastiger slapen maar heeft het altijd rond dat tijdstip. Daarnet de tweede fles gegeven en ging direct heerlijk slapen.

Mijn vraag is nu eigenlijk, wanneer zou je moeten merken als hij last zou krijgen van de standaard voeding? Direct? Kan dit later nog opspelen?
    De reden dat ik gelijk met de standaard ben begonnen trouwens, is omdat de kinderarts aangaf dat HA eigenlijk onzin is?

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Ik volg dit even,wij zitten ook op AC en wil binnen kort ook proberen.

Share This Page