Grrrr soms heb je van die dagen!

Discussie in 'De lounge' gestart door babylove26, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!!

Wat een dag! Vandaag laatste spullen gehaald voor de vakantie. Moest de hond nog weg brengen naar mijn zus, dus ik zit daar in de tuin en mijn dochter speelde op de trampoline en opeens... Lag ze in het zwembad(opblaas bad) :$ dus ik ben als een dolle van het trapje van het terras afgesprongen beland op mijn knieen(auw) en mijn meisje uit het zwembad gevist. Gelukkig had ze niks en vond ze het erg grappig;)
    Toen thuis aangekomen en stofzuigen en dweilen valt gvd mijn telefoon in de emmer met water:x:x:x

Hoop dat dit het was voor vandaag anders ga ik NU naar bed!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou in ieder geval uit de buurt van water blijven vandaag.;)
    Vroeg op bed en morgen weer een betere dag!

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Wilde me vanavond nog graag douchen maar of dat zo verstandig is vandaag haha
    Hoop morgen zeker een betere dag te hebben want we gaan morgen op vakantie.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, je hebt idd van die dagen!! Gelukkig dat je dochter de humor zag van de plons in het water. Telefoon nu kapot, of heb je daar geluk mee gehad? Hopelijk dat morgen alles beter gaat. Veel plezier op vakantie!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja van die dagen heb ik ook regelmatig wel eens :D

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Telefoon doet een beetje vreemd haha hij ligt nu in het zout en ik hoop dat dat helpt.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Beschadigt zout de telefoon niet? Zou 'm eerder in rijst leggen.

Fijne vakantie trouwens :)

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

ooh ja heel herkenbaar! heb het puntje van mijn kleine teen gebroken omdat ik tegen het bed aan schopte terwijl ik liep

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh god ik gisteren.. Je kunt er niks mee.. Rustig op de bank gaan zitten en dan slapen:p

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Telefoon IND in rijst zetten en hem pas morgen aanzette anders krijg je kortsluiting. Geef hem ff de kans om te drogen

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oef, dat soort dagen komen bij mij VEEL te vaak voor helaas. Veel sterkte vandaag, en ik kan ook alleen maar aanraden om vroeg naar bed te gaan. Ben je morgen wellicht wat meer uitgerust voor de vakantie ook!

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Lieve dames... Hij is officieel dood verklaard:((mijn telefoon) Toen straks deed hij nog iets nu jammer maar helaas niks meer. Mooi klote zo net voor de vakantie :(

13. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha heeel herkenbaar! Hopen dat de dag dan heel snel om is!

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

he bah.. echt.. t*k

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    O nee :$. Da's niet fijn. Leuke afsluiter van de dag, kan er ook nog wel bij ;). Hopelijk dat je nog ergens in een la of kast een Nokia 3310 kan vissen, zodat je toch mobiel bent op vakantie :D. Nou zoveel tegenslag op 1 dag, dat is genoeg om je komende vakantie alleen nog maar geluk te hebben ;)

Deel Deze Pagina