Even een genante vraag. Ik heb nog steeds last van aambeien. Hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe erger het wordt lijkt het wel. Hiervoor heb ik een zalf meegekregen van de verloskundige (weet even niet zo snel hoe die heet) dat verlicht wel de pijn en irritatie. Nu vroeg ik me af of een warm bad met soda ook helpt? Maar ik heb alleen zilver soda in huis en als ik zo de gebruiksaanwijzing lees, is het niet verstandig om daar een bad van te nemen. Welke soda of andere middel kan ik wel gebruiken wat bactierendodend is en de aambeien evt van gaan slinken.
Hen bah, aambeien kunnen zo pijnlijk zijn, Je kunt in een bad met Himalaya-zout gaan zitten, of met dode zeezout, Neusspray met xylometazoline helpt ook supergoed, dat helpt de slijmvliezen slinken, dus dat doet het ook bij aambeien, Verder kun je een inlegkruisje nat maken en in de vriezer leggen, en dan tussen je billen leggen, niet op de blote huid!!!! Ik heb van de huisarts Lidocaine zalf gekregen, dat verdoofd de aambei, dat is echt superspul, kun je zo even voor bellen! Suc6 ermee!
Oh ja, je vroeg naar soda, dat zou ik niet doen, nog niet eens voor de aambei zelf maar je zit ook met je vagina erin heh als je ermee in bad gaat.
Ik heb de zalf cluranol ofzo en aambeiendoekjes van dr swaab. Die.helpen het te verlichten. Ja dat is inderdaad een goeie tip ja nog niet zo over nagedacht haha wat stom dankje