Hallo allemaal, Mijn dochtertje van 3 maanden huilt altijd in de auto. Zodra ik vertrek, begint ze met huilen. Wat kan ik eraan doen om de autoritten voor haar aangenamer te maken? Ik hoor altijd dat baby's het fijn vinden in de auto. Groet, Leila
dat is lastig inderdaad, heb je muziek aanstaan? heeft ze een speentje en/of speeltje? mijn dochtertje vermaakt zich goed in de auto maar begint wel te huilen als ze haar speen kwijt is en moe is.
Mijn zoontje, (afgelopen zondag 1 geworden) huilde ook altijd in de auto. Daarom is hij al vroeg in een autostoel gegaan, met 7 maanden al. We deden dat op advies van vrienden van ons, die hadden hetzelfde met hun dochtertje, en uit wanhoop ook een autostoel geprobeerd, en dat werkte ook. Mijn inziens is mijn zoontje autoziek, want sinds hij in de autostoel zit, is hij stil..... Onlangs moest ik weg, maar de autostoel zat in mijn man zijn auto. Hij moest dus noodgedwongen in de maxicosi, en ja hoor, het was helemaal mis! Hij was echt helemaal overstuur! Daaruit staat voor mij vast dat ook kleintjes autoziek kunnnen zijn! En in de maxicosi rijden ze achteruit, en de autostoel vooruit. (hij kon ook niet voorin de auto ivm airbags)
Dat kan als je een air bag toch ook niet voor uit rijdend een maxi cosi moet altijd achter uit dus snap je niet. wel fijn dat het nu over is. en je hoort het soms wel eens dat het indedaat beter gaat. wel gek
Sasha moest altijd huilen (en nog steeds) als ze het te warm heeft in de auto. Ze moet echt d'r jas uit tijdens de autorit, anders word ze helemaal paranoia.
Mijn zoontje moet inderdaad ook huilen als ie het te warm heeft in de auto. De blazer moet sowieso uit en hij heeft alleen een extra vest aan.
Mijn dochter heeft ook echt een hekel aan auto rijden. Vroeger viel ze er nog wel eens bij in slaap, maar nu echt bijna nooit meer. Een half uurtje houd ze nog net vol...daarna is het vaak jammeren en op den duur hysterisch doen. Of ze nou in de maxicosi of autostoel zit, het maakt niks uit. Wat bij ons vaak wel even helpt is een kindercd opzetten
Oh ja, dat doen wij inderdaad ook. Dat helpt vaak ook wel even. En wij gaan tegenwoordig vaak rijden als mijn zoontje echt moe is. Dan valt ie meestal binnen mum van tijd in slaap.
Herkenbaar! Toen ze nog in de maxi cosi zat was er geen probleem, maar nu zit in de autostoel zit wel! Huilen, krijsen! Vreselijk! Het lijkt nu weer wat beter te gaan, maar het moet niet lang duren!
kleine afstanden kan jayla ook wel aan maar ga geen uur met haar rijden want dan zet ze het ook op n krijsen haha en in het begin was dit nog erger als ze de auto al zag begon ze al te mieteren! hier hielp het ook om de verwarming niet te hoog te zetten in de auto..
hier ook... behalve als ze haar knuffel en speen heeft. speeltje gooit zedoor de auto heen, of een soepstengel of zoiets werkt ook prima. dan maar met speen en knuffel toch