Ontzettende navelpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje25, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik ben nu 21 weken en 2 dagen zwanger en mijn buik is al flink gegroeid.
    Sinds 2 dagen heb ik een hele pijnlijke navel, zelfs de huid eromheen voelt helemaal beurs aan, gisteren zelfs mijn hele onderbuik!
    Bij alles wat ik doe voel ik het, het is een zeurend beurs gevoel.
    Als ik iets naar voren buig, is de pijn echt heel fel, dat doe ik dus maar niet meer zoveel! ;)

Ik heb als kind een navelbreuk gehad, waar ik overigens niet aan geopereerd ben want het is toen vanzelf weggegaan. Ook heb ik de afgelopen dagen vrij veel getild en gedaan, maar vandaag niet en vandaag heb ik er ook weer veel last van.

Is dit herkenbaar voor anderen?
    Wist niet dat het zo'n naar gevoel kon zijn!

2. Dana

Dana Niet meer actief

het kan een navelbreuk zijn hoor, dat het nog een zwakke plek was zeg maar, ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap en toen puilde mijn anders zo diep liggende navel helemaal naar buiten uit, ik heb er weinig last van gehad.

hoe jij het omschrijft zou ik het even laten nakijken door de HA.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Je navel is zoiezo een litteken en je huid rekt op. Als littekenweefsel oprekt (ook onderhuids zeg maar) kan je daar best last van hebben. Bij mij voelde het soms ook echt pijnlijk en als een flinke blauwe plek. Misschien heb je net een groeispurt van je buik gehad en dan doet het nog meer pijn.
    Ik ben er eigenlijk nooit mee naar de ha geweest. Maar nu komt m'n navel zover naar buiten en voel ik aan de rechterkant ook een hard bobbeltje. Zal het a.s. maandag wel even laten zien/voelen bij de gyn. Kijken wat zij ervan zegt.

Deel Deze Pagina