Grrrrrr marktplaats!

Discussie in 'De lounge' gestart door elliepellie, 5 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    fijn als mensen hun afspraak niet nakomen. En niet eens het fatsoen hebben om meer te reageren :mad:
     
  2. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Hier gister Itten wachten op een boer had problemen of ie vandaag kon komen nou goed intussen weer hele dag aan wachten telefoon neemt ie nie om sommige hebben geen fatsoen af te bellen
     
    Emama en puzzelstukje vinden dit leuk.
  3. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Deze week al 2 keer voorgekomen dat we een deal hadden. Afspraak gemaakt. Mensen komen niet opdagen en reageren niet meer. Kleine moeite om een bericht te sturen!
     
  4. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    Ach ja. Eergisteren een afspraak om 18:30uur. Zou iemand onze oude winterbanden overnemen.
    Niet op komen dagen.
    Geen reactie op mijn berichtjes geven en ze wel lezen.

    Vervolgens appt degene me een paar dagen later of hij ze die avond op mag komen halen.
    Nope en je zoekt maar lekker verder. Als je geen fatsoen in je donder hebt om te appen/bellen/mailen of smsen dat je toch niet kan, een aantal dagen dus, dan zoek ik lekker een ander die banden heeft.
     
    lovewinnie, Zusterke en Bailey07 vinden dit leuk.
  5. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier afgelopen week ook meegemaakt... Vind het zwaar onbeschoft! Laat op zn minst weten dat je niet komt. Zit ik niet voor jan met de korte achternaam thuis te wachten!
     
  6. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ondertussen zit ik weer op iemand te wachten die te laat is.... om gestoord van te worden :mad:
     
  7. butterblue

    butterblue Bekend lid

    7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier ook weer zoiets. Heb een sling te koop staan. Hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben maar kreeg weer een zielig bericht dat ze wel (let op!) 1 of 2 euro ervoor over hadden of ik daarmee akkoord ging. Ik verlaag mijn prijs naar een tientje (echt niet veel in mijn ogen) en krijg niet eens meer antwoord. Classy hoor o_O
     
  8. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Een uur later toch nog op komen dagen..... man man man

    Paar dagen terug ook Mn angelsounds op Mp. Had een akkoord gesloten. Diegene wilt hem ophalen, prima. Dus ik probeer een afspraak te maken... geen reactie....

    Angelsounds is nog te koop by the way :p
     
  9. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Herkenbaar.. Zo ongelooflijk vaak meegemaakt dat mensen niet komen, dat we op een gegeven moment ook alleen nog maar verstuurde. Onbegrijpelijk...
     
  10. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Ja gisteren nog meegemaakt. En dan veel later afmelden met een halfgare smoes. Ok doei dan!
     
  11. Anne1001

    Anne1001 Bekend lid

    29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Oo heel herkenbaar! Laatste x dat we iets hebben verkocht op marktplaats ook twee x een afspraak met twee verschillende personen. Beide niet op komen dagen en niets meer van zich laten horen. Uiteindelijk verkocht aan iemand die er een uur! met de trein voor heen moest en een uur terug. Waarvan ik zei, oo die komt ook niet opdagen. Maar jawel hoor! Keurig opgehaald.
     
    Sugarblossom vindt dit leuk.
  12. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    Haha, volgens mij heb jij eens bij mij via Marktplaats een wiegje gekocht? Jij kwam wel netjes :)
     
  13. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hahaha wat grappig!! Wereld is toch klein :roflmao:
     
  14. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.983
    8.786
    113
    Laats verschillende afspraken gemaakt met iemand en elke keer de vraag of het een andere dag kon, later, man moest boodschappen doen etc.

    Uiteindelijk niet op komen dagen, helemaal prima dan laat het lekker.

    Ik heb geen problemen mee als je het uiteindelijk niet wil maar schrijf dat dan. Als je info wil en je schrijft daarna niet meer heb ik geen problemen mee alleen als je niet aan de afspraak houd.
     
  15. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Echt he. Bij ons kwam iemand laatst 3 uur later dan afgesproken. Ik was aan het werk dus ik had anders mooi niet meer open gedaan. Het was de vader van de persoon die het kocht dus die wist er niks van.
     
  16. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    In de vakantie lijkt het wel erger dan normaal! Nu had ik er eentje en die was wel heel erg. Het verhaal rammelde al aan alle kanten, maar ze had echt gezworen te komen. Ik moest het wel bijna een week reserveren alleen. Zucht, toch maar gedaan.

    Ondertussen dus nog allemaal berichtjes gekregen. Ze moest het adres al hebben, want het was 2 uur rijden en ze ging ook nog onderweg dingen ophalen. Ze was trouwens bijstandsmoeder, zei ze, en had geen auto en niet genoeg geld om alvast €10,- aan te betalen (zodat ik zeker wist dat ze komen zou). Maar ze was 1000% zeker dat ze zou komen. Ik ben de hele tijd netjes gebleven, niet op dingen ingegaan.

    Gisteren weer een berichtje. Ze wist niet of ze morgen zou kunnen, want ze kon pas komen als haar geld binnen was. Konden we het nog verschuiven naar woensdag? Nee, dus, want ik heb dan al mijn dag vol gepland. Nou toen had ik het gedaan hoor. Kreeg vanmorgen dit:

    "Ik vind het spijtig maar ik moet er toch vanaf zien. Ik ben door omstandigheden nu de hele nacht wakker en kan zo niet de auto in stappen. Dat is onverantwoord! Daarnaast weerhoud uw wantrouwen dat ik absoluut NIET verdient heb mij om bijna 2 uur heen en 2 uur terug te rijden. Ik draai nu op voor de lullige streken van anderen en daar ben ik niet van gediend!! Dus ook al heb ik hemel en aarde bewogen om op tijd aan het geld te komen omdat u mij onder druk zette dat als ik em vandaag niet ophaal, ik hem niet meer krijg, ook dat vind ik geen nette manier van zaken doen en respectloos! Dus dan verkoop em maar aan de volgende! Ik zoek al maanden naar dit ding in deze staat en prijs maar wel met een prettige verkoper die mij iig het voordeel van de twijfel geeft! Want zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

    Fijne vakantie verder! Mvg dc"


    o_O :eek: :confused: :rolleyes:
     
    Lill, Huismuisie, Kanarie en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    :roflmao:
     
  18. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Het is soms inderdaad zwaar irritant! Maar hoe lang wachten jullie dan? Want als ik met iemand een afspraak heb, zeg om 10 uur zal ik tot 10.10 uur wachten maar is degene er dan niet zonder bericht ben ik gewoon niet meer thuis hoor. Jammer dan. En als ik inga op ren bod geef ik vaak een tijdsbestek om te reageren anders gaat het naar de volgende. Want idd veel hebben er geen fatsoen
     
  19. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Wat heb je gereageerd?? Op zoiets zou ik echt niet anders kunnen reageren dan allemaal rollen van het lachen smileys
     
  20. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    Ik wilde eerst niet reageren, maar heb uiteindelijk dit geschreven:
    "Ik wilde eerst gewoon 'oke' antwoorden, maar dit moet me toch van het hart. Niemand dwingt u om 4 uur te gaan rijden voor een plastic rups. U ziet alles als persoonlijke aanvallen en verwijten, terwijl ik alleen stelde dat ik regelmatig op mensen zit te wachten die niet op komen dagen en dat ik er snel vanaf wil.

    Ik moest van u erop vertrouwen dat u zou komen, maar zie nu, u komt niet! En dat komt niet doordat ik u niet vertrouw, maar omdat u zich veel te druk maakt over van alles, maar eigenlijk over niks. En omdat het gewoon van de zotte is om 4 uur te gaan rijden, terwijl u nog moeite heeft om €25,- bij elkaar te krijgen (en het benzinegeld dan?). Stel prioriteiten!

    U blijft er maar dingen bijhalen en zielige verhalen ophangen. 90% van de communicatie had u achterwege kunnen laten en dan had u ook niet zo'n stress en naar gevoel gehad.

    U doet het uzelf allemaal aan, maar ziet totaal niet uw eigen rol in het geheel. Zoek hulp."
     
    Lill, Spoetnik, owly en 14 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina