Grrrrrr marktplaats!

Discussie in 'De lounge' gestart door elliepellie, 5 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Hier even een ergenis van de andere kant als koper.
    Zie ik een leuke gebruikte loopfiets voor mijn zoontje te koop in de buurt war ik woon.
    Vraagprijs was 15 euro dus ik bied 15 euro. Krijg ik gewoon totaal geen reactie terwijl ik hem graag had willen overnemen.
    Uiteindelijk mijn bod verwijderd. Zie ik later de advertentie op gereserveerd staan.
    Nou sorry maar ik vind dat ook niet netjes, je kan ook een bericht sturen en laten weten dat je al met iemand anders in onderhandeling bent.

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Daarom bericht ik als ze te laat zijn dat ze er binnen 10 minuten nog kunnen afhalen en dat daarna de verkoop niet meer door zal gaan. Ook geef ik vooraf aan gepast geld mee te nemen aangezien ik geen cash geld in huis heb.

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Oh ik reageer echt nooit op alle biedingen hoor, soms krijg je er zoveel dat je er een dagtaak aan hebt.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ach ja ik heb een tricot slen draagdoek op Mp staan. Zo goed als nieuw want maar 2 keer gedragen, was niet zo ons ding. Dus vaste prijs €15. Krijg ik eerst een bod van €6.... ik uitgelegd dat het een vaste prijs is aangezien de doek zgan is etc etc.... kreeg ik van diezelfde persoon een bod van €10. Vaste prijs is vaste prijs! 1 keer onderhandelen alé, maar dan na uitleg doorgaan... pfffff

5. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Maar waarom verkoop je dan überhaupt spullen via marktplaats en laat je vrij bieden open staan?

Vind het persoonlijk raar dat je dan niet reageert op een bod Als het de vraagprijs is die je wilt.
    Dat je niet op onzin biedingen reageert begrijp ik.

Zara75 en Syane vinden dit leuk.
  6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Als ik iets verkoop dan maak ik altijd een afspraak op een tijdstip waarop ik toch al thuis zou zijn, komen ze niet dan is het gewoon pech en haal ik het item weer van gereserveerd af.

Vind het wel jammer voor mijn dochter, had er een pop op staan en kreeg er deze week een goed bod op, netjes gereageerd dat we akkoord gaan met het bod , ons adres erbij en de vraag ons even te laten weten wanneer ze het komen ophalen. Arme kind zit nu dus al 3 dagen op een antwoord te wachten. Daar baal ik dus wel even stevig van.

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik reageer ook niet op ieder bod hoor... dat is toch ook juist het idee van bieden? Wanneer ik iets op MP zet en ik krijg binnen 1 minuut een bod van 5 euro terwijl ik denk dat ik er wel meer uit kan halen moet ik dan direct op dat bod reageren? En wanneer er dan EUR. 6,- en later 7,- en 8,- euro geboden wordt, moet ik dan ook op ieder bod gaan reageren? Daar heb je dan toch gewoon een dagtaak aan?

Nellie4 en bozoe vinden dit leuk.
  8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mensen die eerst bieden en dan een half uur later een “ ? “ gaan sturen zijn ook zo irritant. Sorry hoor, maar ik ben niet de hele dag met MP bezig :rolleyes:

dreumesje, Rosa5 en Bootcamp babe vinden dit leuk.
  9. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je niet meteen reageert maar mijn bod stond al een tijd op de advertentie met loopfiets en er kwamen ook geen andere biedingen

Rosa5 en Syane vinden dit leuk.
  10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Als er een vraagprijs is en jij ook de vraagprijs hebt geboden, ben ik het met je eens hoor! Dan is het gewoon raar dat iemand totaal geen reactie geeft...

tessa321 en Bezige bij vinden dit leuk.
  11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Maar er staat toch nergens dat ik op elk bod moet reageren. Vaak wordt er een aantal keer overboden, ik neem aan dat iedereen dan snapt dat het voor een lager bod niet weg gaat.
    Kijk als je de vraagprijs bied dan zal ik wel meteen reageren, of idd de advertentie op dat
    moment op gereserveerd zetten (mocht ik al
    Met een ander in onderhandeling zijn en vergeten zijn hem op gereserveerd te zetten).

12. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ja ik heb hier nu wel van geleerd. Kreeg vanmorgen een bericht van die meneer dat ik een kutwijf was en dat hij mij ging aangeven. Heb hem gevraagd, of hij ging vermelden dat hij zich niet aan de afspraken heeft gehouden qua tijd dat hij bij ons zou zijn. Het is anders behoorlijk hypocriet. o_O

13. Evi88

Evi88 Niet meer actief

@naatasja waar en met welke reden gaat hij jou aangeven dan? :roflmao: Mafketel.

Zara75 vindt dit leuk.
  14. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    dat ik uiteindelijk het kastje niet verkocht heb. Dus ik ben niet te vertrouwen. :roflmao::roflmao:.. Ach hij doet maar word er niet warm of koud van. Achteraf wel rot voor zijn dochter. Meid heeft tot 18.00 gewerkt rijd er een uur over om hier te komen en kan met lege handen weer naar huis:rolleyes:

15. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hier gehad met een aquarium. 400 liter even leeg moeten halen. Dame nog aangeven nee ik kom echt. Nou wat denk je! Niet meer reageren. Terwijl ze wel reageert als ik via een ander account op een advertentie van haar reageer. Echt sommige mensen!

16. K00

K00 Niet meer actief

Ivm overlijden van mijn vader zijn elektrische fiets op mp gezet. Echt een super mooi ding.
    Mama wilde er graag 1200 euro voor, wat eigenlijk echt te weinig was.
    Dus ik in de tekst gezet "bieden vanaf 1100 euro"
    Krijg ik een bod van 50 euro. Heb alleen grapjas terug gestuurd

Zara75, Rosa5 en Deliana vinden dit leuk.
  17. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hier een mooie wipstoel te koop staan. Hoef er niet de hoofdprijs voor, als ie maar gaat. Ik heb die al 3x dat kreng verkocht, tijd afgesproken en adres gegeven. En tot 3x toe komt de partner net zelf met een wipstoel thuis :mad: ondertussen staat dat ding hier nog steeds.

18. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik stuur dan altijd een vraagteken terug als ze zo doen. Zo irritant!

Deliana vindt dit leuk.
  19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Die laat ik dus naar Europalaan 1 in Kaatsheuvel navigeren. Stelletje klapharken.

20. K00

K00 Niet meer actief

Goede tip voor de volgende keer :roflmao:

Bailey07 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina