Volgens mij krijg je ook altijd een kopie in je mailbox naast die berichtenreeks in je account zelf. Echt waardeloos joh!
Klopt, maar niet van alles zie ik. Als ik iets open krijg ik ook de melding dat het gesprek gewist is. Hmmm
Ik had laatste 50 boxen met dvd's te koop staan. In 1 box zitten 10 dvd's, dus het ging om 500 films. Iemand bood 20 euro, best weinig voor 500 films, maar oke...ik ging akkoord. Moest het ook nog verzonden worden, dus ik een doos gevonden waar ze allemaal in konden enz. Uiteindelijk bleek er 1 dvd te ontbreken van al die boxen. Of ik die nog even na wilde sturen. Uhmm...geen flauw idee waar die dvd is, dus nasturen wordt lastig. Heb aangegeven het vervelend te vinden dat er net 1tje ontbreekt. Krijg ik me een lelijke mail terug! Dat ze het liefst haar geld terug wil en dat dit geen afspraken zijn enz. Ze ging ook een melding maken bij MP zodat ik nooit meer wat kon verkopen enz Toen heb ik teruggestuurd dat ik wel 0,04 cent (20 euri: 500)naar haar terug wilde storten voor die ene dvd die mist
Volgens mij kan het als je je advertentie op gereserveerd hebt gezet dat je daarna kan waarderen. Maar ben er nog niet helemaal uit vanaf wanneer het precies kan Edit: lees net vanaf wanneer het kan hierboven
Vandaag mijn al jaren amper gebruikte broodrooster via mp verkocht, net als vorige week al heel wat andere ongebruikte apparaten en mokken etc. Een vrouw mailde me of haar man de broodrooster op kon halen omdat hij hier in de buurt werkte. Geen probleem uiteraard. Ding stond er voor €2,50 op mag er wel wat moeite voor doen Klopt een directeur type strak in pak aan, ik heb 't gratis meegegeven. Zo verbaasd, "maar, uuuhhh, ik zou er toch 2,50 voor betalen?" Joh... Als jij er blij mee bent, ben ik dat ook. Ik ben aan het nestelen en wil heeeeeel veel spul kwijt! Goede daad voor vandaag in ieder geval gedaan, keer twee, want ook nog iemand die iets van 1 euro opgestuurd wilde hebben, naar de winkel verwezen waar het voor onder pakkettarief nieuw te koop was... Vraag me nou af of ik te eerlijk ben voor MP, als ik zo de verhalen hier lees...
Mega irritant!! Of van die mensen die eerst van elk detail foto’s willen, alles opgemeten willen hebben, zeiken over dingetjes die ze denken te zien op de foto (ik zeg dat iets in goede staat is, niet kapot en dan nog 10x doorzeuren over een vlekje op de foto wat ‘een gat lijkt’) en dan niets meer laten horen
Heb ook een trouwjurk te koop staan. Maat 36, kwam een dame passen met, nou laat ik het netjes houden...., niet echt maat 36. Moest zich erin wurmen, pastte uiteraard totaal niet, worstelde zich eruit, naad helemaal uitgescheurd op de rug en daarna ging ze weg met de mededeling dat ze er nog even over na zou denken (
Hier vandaag 4 nieuwe stoelen opgehaald voor m'n eethoek. Ik was op tijd, vraagprijs betaald en ben super blij
Ik heb een maand geleden een bod per mail gekregen op iets. Steeds zat er meerdere dagen tussen mailtjes, uiteindelijk wilde diegene het dan toch hebben. Banknummer doorgegeven en vervolgens hoor ik niets meer. Nu ineens, twee weken later, de vraag of ik het nog heb? Diegene was te druk geweest om het geld over te maken? Een maand verder zijn we, een maand! gewoon vergeten heet dat, en blijkbaar wil je het dan ook niet echt heel graag hebben toch?
Vandaag via MP een leuk jurkje voor men dochter gekocht, kosten €20 incl verzenden. Geld had ik overgemaakt, stuurt ze een uur later; ik heb het geld naar je terug over gemaakt want er bied net iemand €25 Ik kan hier zo slecht tegen! Verkocht is verkocht toch?
Ja, het ging zo snel, was ook in m’n kraamweek dus alleen met de kraamhulp thuis en te verbouwereerd om er iets van te zeggen. Achteraf denk ik hetzelfde als jij, maar op dat moment kwam ik er niet uit
Begrijpelijk, het is ook asociaal van haar, sommige mensen hebben geen respect voor andermans spullen.