Grrrrrr stomme.......

Discussie in 'De lounge' gestart door snoes79, 28 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Er word niets mee getrokken gelukkig. De trekhaak moest er al lang af (afneembaar) die was erop gezet omdat man zijn bus verkocht had en de nieuwe bus pas 3 weken later kwam. Maar wat je zegt qua chassis is wel een punt.
    Ik ga morgen gewoon zeggen goh schat kun je naar mijn trekhaak kijken, ik heb het idee dat hij lager zit. Geen idee hoe dat komt... :oops:

Iertje81, Shay25, Fantykoekie en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Stomme Wehkamp.
    Dochter had een leuke jas gezien woensdag, ik heb hem als verrassing besteld voor haar.
    Zou vandaag binnen komen. Leuk na de eerste week brugklas dacht ik.
    Vanmiddag de pakketbezorger maar niks van de Wehkamp.
    In mijn mailbox alleen de bevestiging van gistermiddag.
    Kijk maar eens in mijn account, staat er niet leverbaar bij.
    Ik vind het echt niet netjes en ook niet leuk dat mijn verrassing mislukt is.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Duurde een eeuwigheid, maar ik heb nog een aflevering kunnen kijken! :)

JupitR vindt dit leuk.
  4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heb ik ook gehad,jaren terug.Ik had een lange treinreis (Wenen/Nederland) en bij aankomst een blaartje op mijn hiel.Dag erna gewoon gaan werken maar na een paar uur was die blaar echt mega geworden, ik doorgeprikt maar een dag later kon ik mijn schoen niet meer aan.Mijn voet was gewoon 2 maten opgezwollen!Toch maar naar het ziekenhuis gegaan en de blaar is weggesneden (zonder verdoving),gespoeld en zware ab kuur.Ik kon 4 dagen niet lopen op mijn eigen schoenen.Ik had een bloedvergiftiging opgelopen.

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo over stereotype debielen gesproken.

Ik reed vanmorgen de snelweg af en ongeveer 300 meter voor het stoplicht stak ineens een fazant met piepkleine mini fazantjes over. Denk echt pas een paar dagen oud. Dus ik remde want ja anders rijd je ze plat. En het was absoluut verantwoordelijk zo net voor een stoplicht.
    Een van die ukkies stond te treuzelen op de vluchtstrook en iemand achter in de rij kon een halve minuut wachten niet opbrengen. juist, zo’n debiel in een afgeragde caddy die uiteraard ook naar de dpd toe ging. (Ik heb dpd bezorgers niet zo hoog zitten)
    scheurt zo de vluchtstrook over en rijdt zonder blikken f blozen dat beessie plat. Ik was echt woest! Wat een ongelooflijke miskleun ben je dan. :mad::evil::eek:

6. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Heel stom! Ik had hetzelfde van de week. Bestelling gedaan.. Betaald.. Bevestiging gehad.. Kijk ik op mijn account is 1 artikel niet leverbaar. :mad: Wat ik heel slordig vind is dat ik helemaal geen mailtje of iets heb gehad van de wehkamp. Het is dat ik daarna in mijn account keek maar anders had ik ook lang kunnen wachten. :p

7. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Naaaaaahhhhh wat een hufter zeg! Bah bah. :mad:

2littlemonkeys en Huismuisie vinden dit leuk.
  8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat is dhl toch een ontzettend *piep* bedrijf.. Echt altijd is er wel wat aan de hand.
    Krijg net een mail dat m’n pakket is bezorgd.. je raad t al, heb geen pakket gekregen.

Zulema vindt dit leuk.
  9. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Precies dezelfde ervaring dus, ik vind het zo aso dat ze niet netjes een mailtje sturen zoals normaal is.
    Zegt die oelewapper van de klantenservice nog tja dan moet je maar een andere jas uitzoeken, dat gebeurt soms.

Nu de jas bij Zalando besteld, maar de verrassing is er nu vanaf.

10. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ook Zeelandnet? Ik ben uit pure noodzaak toch maar naar kantoor gegaan om te werken. Wilde alles af hebben voor mijn vakantie. En mijn zoon zou online les hebben.... goed begin om de eerste keer meteen te missen :confused:

sillies vindt dit leuk.
  11. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Wat jammer van de verassing/jas zeg.

Super stom. Vandaag met de 3 kinderen en 2 honden even naar het bos geweest. Kom ik terug rij ik achter een tractor met watertank aanhanger. Rijd hij het parkeer plein naast ons huis op en gaat letterlijk midden in de doorgang staan. Bestuurder stapt uit. Rolt slag uit en gaat de heggen staan water geven. Hierdoor kon ik niet op het parkeer plein parkeren. Als hij gewoon een kant had gekozen had hij nog ruim overal omheen kunnen lopen en zouden mensen kunnen parkeren op het verder lege plein. Nu moest ik dus 2 blokken omlopen met heel mijn auto inhoud waarvan iedereen moe was of heel nodig moest plassen.
    Komt mijn man 3 uur later thuis en merkt op dat er maar 3 auto s op het plein staan ivm vol met 30. Tractor geeft er bijna 2 uur gestaan! (Onze woning kijkt uit op het plein)

12. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Haha ja!
    Balen dat je thuis aan het werk was, storing duurde best lang. Mijn man was gelukkig al naar kantoor.

13. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Beterschap snoes. Best heftig zo van een blaar.

Ik heb echt een financiële rotweek. Afgelopen maandag schade gereden aan onze auto. Geintje gaat paar honderd euro kosten. En nu is de ketel stuk. Zo stuk dat we een nieuwe besteld hebben. Blugh.

Zulema vindt dit leuk.
  14. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Haha, die laatste zin zou ik er precies af laten :D Klinkt nogal verdacht :p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Is gewoon schandalig dit!

16. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Oooh ik leef met je mee.

17. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Nou he, zoveel pijn in mijn halve onderbeen. Door een blaartje van een halve cm.
    Ben zo geïrriteerd, stomme schoenen!

18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik zou die schoenen gewoon terugbrengen/sturen. Heb ik ook een keer gedaan na meerdere grote blaren, werd gewoon geaccepteerd.

snoes79 vindt dit leuk.
  19. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Vreselijk! Hier laatst het zelfde, dag daarna kreeg ik het pakketje pas.

20. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Snap ik is wel enorm vervelend! Beterschap!

snoes79 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina