Wat ik stom vind is dat mijn 14 jarige dochter dus wel degelijk iets aan haar polsen heeft. Ze had al langere tijd pijn aan haar linker pols, ze is een fanatieke handballer dus we dachten dat het daarmee te maken had, wel was de knobbel op haar pols aan de pinkzijde opvallend aanwezig maar goed toen kwam de corona periode en werd er niet meer aan handbal gedaan dus het raakte op de achtergrond. Sinds een aantal weken toch weer wat klachten en afgelopen donderdag naar de huisarts, dezelfde middag een foto en gisteren de uitslag, het is dus een aangeboren afwijking waarbij het spaakbeen te weinig groeit waardoor de ellepijp in verhouding te lang is en dit verklaart dus die knobbel, het is een aandoening die pas in de puberteit aan het licht komt. Haar groeischijven zijn bijna dicht dus hopelijk zal het niet heftiger worden maar nu eerst naar de orthopeed en maandag naar de hand/pols fysio. Ik vind het zo sneu voor haar en ben toch wel huiverig dat het handballen straks verleden tijd is, zelf vindt ze die knobbel niet erg maar wel het gegeven dat ze mogelijk niet meer zal kunnen handballen en wie weet wat voor hinder ze er nog meer van zal krijgen in haar leven. Anderzijds weten we nu wel de oorzaak en hopelijk kunnen we er iets mee maar leuk is anders.
Ik heb dit aan beide polsen, en ben aan mijn dominante hand geopereerd. Als je er vragen over hebt, voel je vrij om een privéberichtje te sturen! Wat ik stom vind, is dat ik echt m'n vluchttas klaar moet gaan maken, maar er gewoon met geen mogelijkheid de energie voor kan vinden om in de benen te komen.
Sinds gisteravond gaat het gelukkig beter. Minder pijn en roodheid verdwijnt ook. Antibiotica doet goed zijn werk!
Om maar even in de lijn van het topic te blijven, ik vind het stom dat ik niet weet wat fall guys is/zijn.
Houden zo! Een of ander nieuw spel op de PlayStation, nu al het meest gedownloade spel ooit. (Alhoewel dat misschien komt omdat het spel deze maand gratis te downloaden is). Het lijkt nog het meest op wipe out.
Verkeershufter. Er moest geritst worden op de snelweg. Een eikel geeft ons geen ruimte. Man zet m er in de beperkte beschikbare ruimte netjes tussen. Even later komt die kerel ineens naar links op onze strook, echt volop snijden, we moesten in de remmen. En dat was nog niet genoeg blijkbaar. Nog een stukje verder, hij reed op de middelste strook en wij rechts, drukt hij ons gewoon doelbewust volledig op de vluchtstrook! We waren zo kwaad! Man heeft m nog gewenkt om langs de kant te stoppen en te vragen wat in vredesnaam zijn probleem was. Had ie uiteraard de ballen niet voor. Echt, serieus, doe normaal. En breng vooral geen gezin in gevaar om niks.
Oooh kansloos. Ik snap dat soort mensen niet. Zijn altijd mannen tussen de 20 en 45. Haantjes gedrag. Waarschijnlijk hebben ze een kleine in de onderbroek en moeten ze zo compenseren
Oké.. . Hahaha dan hou ik dat zo... PlayStation vind ik geen bal aan,dus stomme PlayStation.... en de oudste is pas 5... #teamnintendo