blaren!

Discussie in 'De lounge' gestart door tanja8, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig.
    Ik krijg heel snel blaren op mn hielen. Gister nieuwe schoenen gekocht ik loop 100m en hupaaa dikke ( kapotte) blaren.
    Ik heb al vanalles geprobeerd, sokken aan, grotere schoenen, kleinere schoenen, pleisters.. maar toch krijg ik blaren.
    En nu met de zomer loop ik lekker op slippers!! heerlijk maar even leuke gympen kopen zit er niet in.
    Hebben jullie tips? Is er misschien een zalf/creme wat de huid wat dikker maakt? Of beschermd?

Bedankt!!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    je hebt tegenwoordig speciale blaren pleisters bij de drogist

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hm ja de blarenpleisters... helpt ook niet echt.
    Ben wel eens geopereerd aan mn hiel misschien dat het daardoor komt, ik hoorde laatst ergens dat zinkzalf helpt de huid te verstevigen...

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Je hebt van die speciale sticks om blaren te voorkomen. Dat smeer je dan op de plekken waar je altijd blaren krijgt. Ik geloof dat ze van compeed zijn. Ik heb er zelf ook eentje en het helpt wel aardig. Ik vergeet het alleen altijd te gebruiken :S

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ah wat goed!! Daar gai k morgen meteen achteraan! thanx!

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Tips voor de blaren staan er al genoeg.
    Over de schoenen: ik sla altijd de hielen van de nieuwe schoenen beurs op een harde vloer/ondergrond. Dat is een truukje uit het leger wat ik ooit gehoord heb. Hangt natuurlijk van de kwaliteit/prijs van de schoenen af, maar met sommige schoenen werkt het. De schoenhielen zijn dan wat minder stijf en schuren niet meer zo tegen jouw hielen.

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij mij helpt werkelijkwaar helemaal niets! Als ik schoenen koop moeten ze een perfecte pasvorm hebben en niets waarvan ik denk dat dat problemen gaat opleveren. Ik heb zelfs al een keer blaren gehad van een merkje wat op de binnenkant van de zool zat. Schoenen kopen is dus een langdurende aangelegenheid voor mij.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    De blarenpleisters van Compeet ofzo is echt super goed ze worden een soort van 2e huid en geen pijn meer ;) sterkte met je rampvoeten

10. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

het enige wat bij mij helpt is pantykousjes aantrekken. Dan krijg ik geen blaren.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad, die heb ik ook. Maar die kleef ik pas als ik al een blaar heb.

Onlangs een staaltje gekregen van Hansaplast anti-blarengel. Ikke mijn nieuwe sandalen aangedaan die mega veel pijn deden aan mijn teen. Die gel erop gesmeerd, en ik krijg geen blaren meer! :) Is een soort siliconengel.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik krijg zelfs van slipper blaren (jaja, het randje van de slipper)
    Ik heb altijd duurdere, soepele leren schoenen en standaard uit voorzorg blarenpleisters op

Deel Deze Pagina