Hoi meiden, Ik heb even jullie hulp nodig. Ik krijg heel snel blaren op mn hielen. Gister nieuwe schoenen gekocht ik loop 100m en hupaaa dikke ( kapotte) blaren. Ik heb al vanalles geprobeerd, sokken aan, grotere schoenen, kleinere schoenen, pleisters.. maar toch krijg ik blaren. En nu met de zomer loop ik lekker op slippers!! heerlijk maar even leuke gympen kopen zit er niet in. Hebben jullie tips? Is er misschien een zalf/creme wat de huid wat dikker maakt? Of beschermd? Bedankt!!
Je hebt wel van die speciale blaarpleisters te koop. Maar om het te voorkomen : misschien helpt deze site Blaren - Voorkomen & Genezen van Blaren @ ABC-van-Hiking.nl
hm ja de blarenpleisters... helpt ook niet echt. Ben wel eens geopereerd aan mn hiel misschien dat het daardoor komt, ik hoorde laatst ergens dat zinkzalf helpt de huid te verstevigen...
Je hebt van die speciale sticks om blaren te voorkomen. Dat smeer je dan op de plekken waar je altijd blaren krijgt. Ik geloof dat ze van compeed zijn. Ik heb er zelf ook eentje en het helpt wel aardig. Ik vergeet het alleen altijd te gebruiken :S
Tips voor de blaren staan er al genoeg. Over de schoenen: ik sla altijd de hielen van de nieuwe schoenen beurs op een harde vloer/ondergrond. Dat is een truukje uit het leger wat ik ooit gehoord heb. Hangt natuurlijk van de kwaliteit/prijs van de schoenen af, maar met sommige schoenen werkt het. De schoenhielen zijn dan wat minder stijf en schuren niet meer zo tegen jouw hielen.
Bij mij helpt werkelijkwaar helemaal niets! Als ik schoenen koop moeten ze een perfecte pasvorm hebben en niets waarvan ik denk dat dat problemen gaat opleveren. Ik heb zelfs al een keer blaren gehad van een merkje wat op de binnenkant van de zool zat. Schoenen kopen is dus een langdurende aangelegenheid voor mij.
De blarenpleisters van Compeet ofzo is echt super goed ze worden een soort van 2e huid en geen pijn meer sterkte met je rampvoeten
Inderdaad, die heb ik ook. Maar die kleef ik pas als ik al een blaar heb. Onlangs een staaltje gekregen van Hansaplast anti-blarengel. Ikke mijn nieuwe sandalen aangedaan die mega veel pijn deden aan mijn teen. Die gel erop gesmeerd, en ik krijg geen blaren meer! Is een soort siliconengel.
Ik krijg zelfs van slipper blaren (jaja, het randje van de slipper) Ik heb altijd duurdere, soepele leren schoenen en standaard uit voorzorg blarenpleisters op