als mijn dochter nou voortaan haar groeispurten even aanpast aan de kinderbijslag?! verdomme net allemaal nieuw spul gekocht, heeft ze een maand gedragen. kind heeft gewoon bijna een maat overgeslagen!! heeft nu nog 2 truien, een broek, wat rompertjes en een carnavalsoutfit over, de rest is gewoon te klein! gelukkig is voor ons de aankomende maand nog niet duur genoeg ofzo..
op markplaats kan je soms paketten met kleding kopen voor weinig. En anders ff een paar setjes halen bij zeeman ofzo en dan nog 5 weken wachten?
tja, dat heb je met kinderen, idd even 3 goedkope setjes van de wibra en dan als er genoeg geld over is andere kleding? ik koop de kleding altijd te groot, de eerste tijd zijn de mouwtjes en pijpjes dan omgeslagen en na een groeischeut niet meer, werkt hier heel goed en kostenbesparend.
zo doe ik dat idd ook. en anders gewoon wat spul bij de zeeman halen. ik haal vaak te grote kleding in de uitverkoop. en dan hang ik dat even weg,dan heb ik er later weer profijt van.
Alle bovenkleding koop ik een maat groter, zo doe ik er tenminste wat langer mee! En dan nog gaat het snel hoor!
Oh dat is vet balen joh .. onze zoon doet nu al best lang met maatje 86 .. maar toen hij maat 80 had had ik ook best veel een maat groter gekocht en de mouwetjes omgeslagen. zo let ik er ook op dat ik broeken koop die je kleiner in de band kunt maken.. bij de H en M hebben ze ook leuk spul voor weinig geld...
Tja, zo werkt het met kinderen. Mijn dochter is binnen 1,5 maand uit haar schoenen van 85 euro gegroeit, helaas pindakaas. De ene maat dragen ze maanden lang, de andere slechts een paar weken. Daar doe je niet vele tegen denk ik. Je kind groeit niet aan de hand van je portomonee. Misschien volgende keer in de uitverkoop maten vooruit kopen?
Haha moest kunnen groeispurten aanpassen op de kinderbijslag Ik koop de kleding altijd in het voren. Mijn zoon zit nu in maat 92 met truien en maat 86 met broeken. Maar heb de stapel truien maat 98 en broeken maat 92 al klaar liggen! En zodra die aan bodt zijn dan ga ik rustig aan met maar 98/104 beginnen. Zie ik eens wat leuks dan haal ik het en leg het op de nieuwe stapel kleren hij groeit er vanzelf in. Vooral met de opruiming sla ik in
ja, die kids groeien razendsnel als ze nog zo jong zijn... Probeer dat wat nog goed is te verkopen via mp of 2de hands winkeltje, koop voor een volgende maat wat minder tegelijk en via mp of in goedkope winkels. Zo houd je de kledinguitgaven beetje binnen de perken...
moest even lachen om je eerste zin hoe het daar staat haha! Maar dat is dan heel snel gegaan, een goede groeispurt gemaakt dan! Wij hebben ook kleren liggen die een maat groter zijn (gekregen kleding) dus we hebben gelukkig genoeg in de kast mocht ze een groeispurt maken.