Gebruiken jullie ook de bumblies luiers? Ik vind het fijne luiers. Mn dochter had net door dat er op elke luier een ander diertje stond. Helemaal leuk! Maar nu zijn ze vernieuwd. Om te zien minder mooi, allemaal hetzelfde met een aapje. Dit is jammer voor haar maar ik heb het idee dat ze wat stugger zijn en dunner en laats kwam ze met een bijna ontplofte luier uit bed en toen lekte het door bij het plaatje???. En verder heeft ze opeens vreselijke luieruitslag en daar is ze helemaal niet gevoelig voor, nooit last van gehad. Dacht misschien zijn er hier meer met deze ervaring? Uitslag komt denk ik misschien ergens anders door hoor maar wil dit niet uitsluiten, misschien is er wel een (andere) parfum gebruikt ofzo? Al zit dit er niet in denk ik.
Ik gebruik voor mijn dochter ook altijd Bumblies (maat 5 inmiddels wel) maar moet eerlijk zeggen dat ik al sinds december geen nieuw pak heb gekocht aangezien ze alleen 's nachts nog een luier om heeft. Ik weet dus niet per wanneer die vernieuwing is? Ik gebruik nu trouwens de AH luiers omdat die vorige week in de aanbieding waren en die vindt ik ook erg fijn, vrijwel gelijk aan de Bumblies!
De bumblies luiers zijn net vernieuwd. Jan/febr. Die van de ah zou ik dus ook eens kunnen proberen. Weet iemand het verschil tussen de bumblies en die van de lidl,
Ik heb kruidvat ook wel geprobeerd maar hier daarmee veel doorlek luiers. Ze hebben zo'n rare ronde pasvorm... Naast de bumblies vindt ik dus AH wel heel fijn.