Wij hebben zo`n verschrikkelijk makkelijk campingbedje van topmark. Je weet wel zo`n ding die je tot bijna zakformaat kan inklappen. We hebben het ding maar een paar keer gebruikt in 2 jaar tijd omdat bijna overal waar we komen wel een bedje is gelukkig.Nu is gisteren de kleine van mijn broer hier geweest en wilde ik dat ding opruimen. Blokkeerd het hele geval. Ik kan van een kant de knop niet meer ingedrukt krijgen.Hij is dus echt kapot en kan hem niet meer maken omdat ik dan de hele belkleding los moet maken. Waarschijnlijk is dit gebuert toen mijn zoon bij mijn jongste zusje is geweest.natuurlijk niet express gedaan maar ja.nu zit ik met een bed wat niet meer dicht kan. Wat een rotdingen zijn dat zeg!!!
Ik heb dat ook eens gehad. Maar toen lag het aan de bodem. Die had ik niet ver genoeg omhoog getrokken. En het lag toen ook aan de volgorde waarop ik hem inklapte. Uiteindelijk kreeg ik hem weer netjes in de zak. Zijn wel erg vervelende bedjes! Als ik ooit een andere zou halen geen topmark meer!
Je moet idd wel het midden van de bodem tot ongeveer de helft omhoogtrekken. Anders blokkeertie sowieso
als je de bodem ver genoeg omhoog trekt, gaat bijna elk camping bed zonder problemen in en uit elkaar. bodem moet bijna net zo hoog zijn als de buitenste randen. Zet ze op en klap ze in elkaar in 1 min. het is meer werk om het extra matras en dekens/knuffeks eruit te halen.Kwestie van een paar keer oefenen en hoog optrekken die bodem. en als ie echt vast zit nu, bekleding lostornen, met schroevedraaier machanisme uit elkaar en even weer losmaken en bekleding weer met de hand vastnaaien.
Ik vind campingbedjes echt zo irritant! Laat m'n vriend ze ook altijd in en uitklappen, mij lukt dat vaak voor geen meter
nou ik heb de bodem helemaal omhoog gehaald maar de knop aan de rechterkant krijg ik helemaal niet ingedrukt.Ik heb het ding al vaker in elkaar geklapt maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. in elkaar zetten gaat ook bijna niet omdat die kant blokkeert
Tja soms gaan die dingen ook wel eens kapot. Zo was ons vorige bedje kapot omdat 1 van die knoppen niet meer vast ging. Zoonlief was eruit geklommen en met zn volle gewicht op 1 zijkant gesprongen... KRAK! Kapoet..
Had idd ook dat probleem. Soms hielp t wel als ik even opnieuw begon , maar als dat niet werkte schopte ik m in een hoekje (waar die nu nog staat )
Ik heb er hier ook eentje staan, maar het lukt me NOOIT om 'm weer in te klappen. De mijne kun je echt heeeeel klein opvouwen ... maar dat moet ik aan anderen overlaten, ik krijg het echt niet voor elkaar!
Net manlief ff gevraagd toen hij thuis kwam om het eens te proberen maar het lukt hem ook niet.Ik heb de bekleding los gemaakt om eens te kijken(kapot was hij toch al) valt er gewoon een schroefje uit. Mijn man is nu aan het kijken of hij het kan vervangen maar is bang van niet. dus maar op zoek naar een nieuw niet te duur bedje helaaqs
KLM korte kanten tegelijk lange kanten tegelijk midden naar beneden dan staat 95% van alle campingbedjes en in elkaar precies andersom Midden omhoog lange kanten tegelijk korte kanten tegelijk misschien heb je er wat aan bij een nieuw bedje lfs Hellen
Oooh ik ken t probleem met de campingbedjes.. weet niet welk merk wij hebben maar we kwamen erachter dat de onderkant eerst omhoog moest zijn voordat je de knop kan indrukken, alleen de bodem omhoog trekken was vaak niet genoeg dus moest je even met je voet onder de onderste rand omhoog tikken.. Maar als je weet hoe of wat vind ik ze ook heel makkelijk!
Ik heb ook zo kl*teding van Topmark. In de twee keren dat ik hem hem gebruikt blokkeerde er ook één kant. Met geen mogelijkheid krijg je deze weer gedeblokkeerd. Beetje mosterd na de maaltijd, maar het bedje hoeft dan niet kapot te zijn (mits je er geen rotschoppen tegenaan verkoopt ). Als één kant blokkeert ipv twee kanten ben je echt de spreekwoordelijke sjaak! Je kan dan met geen mogelijkheid de knop indrukken. Toch is het mij beide keren na twee dagen gelukt. Ik hoop dat het mij de volgende keer voor de nacht lukt. Echt zo handig!
En die ga ik onthouden. Ik weet allebei de keren nog steeds hoe ik het voor elkaar heb gekregen (zowel het bed inklappen als niet gek worden )