Zaaltje huren Hof van Twente

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oke, het is nog vroeg dag, bovendien wonen de meesten hier niet eens in de gemeente HvT :p Maar dan nog ga ik hier mijn vraag neerzetten in de hoop dat iemand wat weet via via.

In maart wil ik de verjaardag vieren van mijn 2 jongsten. Nu heb ik maar een kleine woonkamer en een grote familie, niet zo'n goede combi :D

Normaal huur ik een zaal van de kerk, (ja, het spookzaaltje uit het paranormale topic :D) maar deze gaat in verbouwing en ze weten niet of hij na de verbouwing weer verhuurd gaat worden. De kerk heeft een bovenzaal, maar met een open trap, dus niet veilig voor kleintjes. Bovendien heb ik een goede vriendin die gehandicapt is, dus die zou dan niet kunnen komen.

Nu wil ik dus op zoek naar een andere zaal. Zalen genoeg zou je zeggen, maar daar moet je drank afnemen. Ik zoek dus gewoon een zaal waar je zelf je eten en drinken naar toe mag nemen in de omgeving Markelo, Goor, Diepenheim en Delden. wie weet wat?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey.. Dan woon je dichtbij :) weet zo niet zo snel iets, maar voor wanneer is het?

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zou een paar scoutingverenigingen in de buurt bellen, meestal kun je een blokhut voor een appel en een ei afhuren.

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Weet niet of dat mogelijk is hoor, miss kroezedanne in delden?( ambt delden)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Krijg een tip van mijn man. Een collega van hem heeft een camping met een soort omgebouwde schuur. Je zou het hem eens kunnen vragen. Camping Koelert heet het, in diepenheim.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
  7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Waar woon jij dan? Als ik mag vragen? Wij zitten idd tegen de grens achterhoek aan, al vallen we onder Twente :)

Blokhut van de scouting heb ik al aan gedacht, maar vind ik zelf hier niet zo.
    Het feestje is in Maart, dus dat is pas over een paar maanden, maar goed, ik moet nu natuurlijk wel eerst wat zoeken.

Camping de Koelert ken ik zo niet, maar ga ik wel eens opzoeken.

Alvast bedankt voor de tips, wie er nog meer heeft, graag!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mmmm weet niet, zo heel veel kinderen komen er niet, ongeveer 7 met die van mij erbij, bovendien hebben we zelf altijd voor de kinderen een groot springkussen, een knutselhoek en een scherm met een film dus eigenlijk al vermaak genoeg ;)

Ik zoek dus echt een zaal ;) In elk geval wel bedankt voor het meedenken.

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik kom zelf uit Goor maar woon nu in Hengelo en heb ook 2 zoontjes. Mijn ouders wonen nog in Goor. Ik zat zelf ook aan een scouting gebouw te denken want ik denk niet dat er heel veel is qua zaaltje waar je zelf je drank mee kunt nemen. Misschien bij een camping of een loods waar ze altijd van die schoolfeestwagens maken.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Goor, wat toevallig :D De loods is niet te huur voor feestjes, bovendien wil ik niet tussen de verf, het gereedschap en de wagens feesten hahaha. Al heb ik mijn man er wel leren kennen ;) Tja en de scouting.... Ik weet niet, vind het daar niet zo gezellig eigenlijk. Wil jij eens aan je ouders vragen of er nog wat is in Goor, aangezien het kerkje nu dus niet meer te huur is voor beneden.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Borculo! Heb best veel leerlingen uit goor en onstreken ib de klas (aoc)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk! ik kom heel vaak in Borculo :) Mijn schoonzusje woont daar :D

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het zegt me helemaal niks :) Wat is dat? een zaaltje?

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Woon op de rand richting barchem ;)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Uhh denk denk....:( Naam zegt me wel wat, maar kom ik daar doorheen richting Borculo? Ik rij altijd via Diepenheim naar Geesteren binnendoor en dan rij ik het ene gehucht in, het andere uit :p

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bij de berkelzompe daar.. Jij komt bij die rare kunstwerken binnen denk ik, bij dat straatje met al die versmallingen? Steakhouse?

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Huh?? Rare kunstwerken? Niet gezien....:):):) Maar die straat is eigenlijk altijd versierd voor mijn gevoel hahaha. Met het Borculoos feest en andere dingen staat half Borculo vol met strikken en andere versiersels ;)
    Maar inderdaad wel bij de versmallingen en het Steakhouse :)

18. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    In de schoolstraat zit ook een zaaltje toch..
    Dacht iets van de ouderen vereniging, staat een
    Biljart in geloof ik.. ik sta daar altijd voor bij schoolfeestoptocht..

Ik zal morgen nog even vragen aan iemand uit Goor.. :)

19. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    En bedenk me nu nog:
    Koekoeksnest dan (kinderboerderij) misschien verhuren ze dat ook (wanneer ze zelf gesloten zijn)..

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn man had het er ook van, is dat niet van de ouderensoos? Waar ze knutselen en breien voor het goede doel of zoiets? Als jij eens wil vragen voor mij, ik heb nl geen idee wie ik daarvoor moet bellen.

Het trefpunt wordt niet verhuurd voor feestjes. Heb ook al aan het Gyminkgebouw gedacht, maar ook daarvan weet ik zo niet wie dat verhuurd.

Deel Deze Pagina