grrrrrrrr belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby71, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bah bah bah wat een k$%^%^&T belastingdienst zeg !!! wat een zooitje onbeholpen idioten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je wordt er gewoon aan het lijntje gehouden.

eerst zou ik binnen 10 werkdagen teruggebeld worden,wat natuurlijk niet gebeurd,dan heb ik gisteren gebeld met de mededeling dat ik dus niet ben teruggebeld.toen zei de o zo vriendelijke mijnheer dat ze een terugbel afspraak voor vandaag tussen 10 en 12 ging regelen. nou ik dus wachten en vervolgens bellen ze dus weer niet.ik weer gebeld zegt een andere mijnheer dat ze helemaal geen specifieke belafspraak kunnen maken en ze weer een terugbel verzoek binnen 10 dagen moeten maken:x:x:x:x nou ja zeg je wordt er gewoonweg voor de gek gehouden!! ik wil alleen maar weten wat er met mijn geld is gebeurd!!!!!!:$

iemand hier die wel eens een keertje is terug gebeld worden??

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Als het heel belangrijk is kun je beter langs een belastingkantoor in de buurt gaan.
    Ik had ook een terugbelafspraak en heb wekelijks moeten bellen, omdat ik gewoon niet werd teruggebeld. Uiteindelijk na lang volhouden werd ik na minimaal 3 maanden door de juiste persoon gebeld.

3. cindybaby71

nou zeg dat geeft de burger moed:$

4. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik heb een nummer voor je waar je direct naar toe kan bellen krijg je gelijk iemand aan de telefoon ( backoffice ) dit is alleen van de afdeling toeslagen. Weet niet waar t om gaat

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Och hou op schei uit :x ... ik wordt moedeloos van die gasten. Eerst sturen ze een brief dat ze geen rekening nummer hebben (waar overigens al eerder door de BD geld op is gestort dus het is mij onduidelijk waarom er nu opeens niets meer bekend is).

Vervolgens moet mijn man gaan uitleggen wat er met het geld van zijn erfenis is gebeurd (waar keurig belasting over is betaald), want "ja, ik vind het zo raar dat het al op is. Wat heeft u ermee gedaan dan" :$:$:$:$

Dussss.....

6. Onje

Onje Niet meer actief

Ik heb maandag gebeld voor mijn teruggave ib 2011.
    Had namelijk nog helemaal niets gehoord!
    Mevrouw heeft het uitgezocht maar kon niet vinden waarom ik nog niks had gehoord. Ik zou binnen 2 dagen teruggebeld worden.
    En gister heel netjes teruggebeld.

Moet eerlijk zeggen nog nooit problemen te hebben gehad met de belastingdienst.
    Zakelijk hebben wij heel wat met hun te maken gehad.
    Vooral veel rekeningen beslagleggingen ed.
    Altijd ontzettend vriendelijk geholpen en ze hebben ons flink uit de brand geholpen moet ik eerlijk zeggen.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    och hier t zelfde gezijk! en indd na een aantal maanden eindelijk geregeld pas!

8. cindybaby71

nou dan ben jij waarschijnlijk 1 van de zeer gelukkigen die wel worden geholpen;)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb zakelijk ook heel veel te maken met de Belastingdienst en wordt over het algemeen heel netjes geholpen en snel teruggebeld.
    Het is maar net wie je treft... heb ook wel eens veel gedoe gehad met een medewerker maar over het algemeen gaat alles prima :)

10. cindybaby71

Nou ik heb nu al 4x de afgelopen 2 weken gebeld maar geen 1 die echt moeite doet om te helpen,helaas.

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier drama gehad maar dan om iets anders. Mijn moeder is overleden en heeft flinke schulden achter gelaten, ik ben haar contactpersoon maar heb onder geen beding de erfenis geaccepteerd.

Terwijl wij bezig zijn geweest met de erfenis weigeren(moet via de rechter, eerst voor mijn kids etc. heel gedoe) kreeg een brief van de belastingdienst om haar gegevens en of ik contactpersoon wilde zijn. Nou prima maar onder een aantal voorwaardes, dit heb ik keurig met ze geregeld. Telefonisch overlegd en akkoord gegaan na het telefoontje want ze hadden me verzekerd dat ik dat dus niks accepteerde.

Naja prima maar toen kwamen de rekeningen! Manmanman, ik heb gebeld, uitgelegd, uiteraard niks betaald want daarmee had ik de erfenis wel geaccepteerd. Kreeg aanmaningen maar gelukkig was toen de akte van verwerping binnen, weer gebeld en akte op gestuurd en wat denk je!? Rekeningen bleven gewoon komen.

Zo pijnlijk voor mij en zo onnodig. Heb me goed boos gemaakt, weer gebeld, het mailadres van de goede gekregen en de akte naar hem toe gemaild. Vanaf toen niks meer gehad gelukkig.

Deel Deze Pagina