Omdat er toch al zoveel leuke topics zijn over hygiene dan deze ook maar. Hoevaak poets jij je tanden? Hier elke morgen en elke avond
ook iedere ochtend en avond. En soms nog een keer gedurende de dag als ik ergens heenga of voordat ik 's avonds naar vrienden ga ofzo.
Elke ochtend en avond.. Soms ook tussendoor als ik ergens naartoe moet. Wat zal t volgende topic gaan worden?? Haha.
JA minimaal elke ochtend en avond. En als ik tussendoor ergens een afspraak heb dan poets ik nogmaals. En iedere avond en soms in de ochtend ook nog tandenstoken en flossen.
Altijd 's avonds voor ik ga slapen, meestal 's morgens na het ontbijt, en soms 's avonds als ik de kinderen naar bed breng (gezellig samen poetsen). Dus het varieert van 1 tot 3 keer per dag. En 1 keer per dag stoken.
1 keer per dag goed poetsen is trouwens voldoende om echt een schoon en goed gebit te hebben Alleen weten mensen niet hoe ze echt goed moeten poetsen.
Ik poets 2x per dag, soms vaker. Ligt er ook aan wat voor smaak ik in me giecheltje heb. (na veel koffie of so)
Elke morgen en elke avond en soms ook nog na het middageten. Ik houd van een fris gevoel in mijn mond. Ik poets trouwens ook altijd mijn tong en mijn lippen.