Haarmasker

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Goedemorgen dames,

Ik heb kort, geverfd rood haar. Door het vele verven word, en is mijn haar best droog. Wat er dus eigenlijk niet echt mooi uitziet. Ik heb wel al een serum van anderelon geprobeerd, maar dat deed niet echt iets. Nu vroeg ik mij af of een haarmasker wel goed werkt?

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Mogguh... :D

Ik heb het nu al een tijdje niet gebruikt, maar ik gebruikte vaak die van Andrelon en die maakte mijn haar echt wel lekker zacht en het voelde een stuk minder droog aan..

3. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Folie over je koppie doen en t dan zeker 30 min laten intrekken. Door de warme gaan je schubben open en kan de creme dieper intrekken.

4. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Ik zweer bij olie geef mijn haren echt hersteld na meermaals ontkleuren.maar als je haren lichtjes droog zijn dus nog geen stro een condioner is ook goed ,doorkammen en warme handdoek of aliminium follie.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Deze is heerlijk! Ik ken geen betere

6. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    2 eetlepels cocos olie ( vloeibaar kan je een beetje verhitten of even een paar seconden in de magnetron )
    1 eetlepel olijf olie
    1 eetlepel honing ( vloeibaar )

in je natte haren smeren , haar kapje / douch kapje of folie om doen een uurtje laten in werken , 2 maal uitwassen is vaak genoeg bij kort haar bij lang haar soms 3 keer

werkt super goed :D hoef je niets voor te kopen werkt ook uiterst goed voor droge haar punten

Deel Deze Pagina