Oei meestal staat er altijd een soort kalendertje waar je kan zien wat de beschikbare data zijn. Ik had een high tea gewonnen bij de waterreus meestal staat het er gewoon op..
Dit bedoel ik.. Dit is toevallig van een lopende veiling el niño en daar staat duidelijk dat juli vol is anders waren de vakjes groen geweest dus beschikbaar. (Augustus zit ook vol)
Bij de veiling waar ik op geboden heb, stond geen kalender. Daarom had ik op de site van de aanbieder zelf gekeken. Uiteraard stond het daar gewoon op groen.
ze hebben dan maar zoveel plekjes voor vakantieveilingen beschikbaar en de rest bewaren ze voor klanten die gewoon normaal een high tea daar boeken. Als ze bv 10 plekken hebben voor high tea en 2 daarvan voor vakantieveiligen dan zijn die zo geboekt en dan zitten ze voor vakantieveilingen vol. Ik vind dat heel logisch want anders verdienen ze niets in die maanden. Wel balen als je het anders voor ogen had. Kun je er niet in september nog een dagje uit maken met iemand? Of wonen jullie daar te ver weg voor. Dan zou ik het door verkopen.
Mensen gillen hier over oplichting maar dat is het niet hoor, ze zetten netjes alles in de voorwaarden. Als je dat zelf dan niet door leest tja jammer maar dat is niet hun fout. Heb daar al zo vaak dingen gewonnen en het is altijd goed gegaan, ik bied ook altijd pas mee zodra ik zeker weet wat de voorwaarden zijn.
Dit heb ik nog nooit gehad. Ik bekijk alles gewoon heel goed voor ik begin met bieden en heb echt al een hoop leuke dingen gewonnen voor weinig geld..
Vind het een heerlijk site. Maar je moet zelf goed lezen op opletten. En ook kijken wat het normaal zou kosten. En daar dan dik onder blijven als mee geen bieden. Komen ook nog extra kosten bij.
Dat hebben wij ook een keer gehad zo raar was dat. Toch geboekt in wanneer dat toen ook pas terecht konden in dat hotel. Krijgen we een paar weken later een e-mail dat het hotel failliet is gegaan. Gelukkig wel alles terug gekregen. Was zelfs opgelucht omdat we al moesten gaan in hele andere periode. En 1x een redelijk slechte ervaring en dat niet omdat we verkeerd hebben gelezen maar echt een keer bedonderd zijn geweest.
Dat is wel pech hebben ja. Wij zitten nu voor 26 euro een week beekse bergen! Wat ons anders 250 had gekost... I love vakantieveiling! In augustus nog tien dagen weg, proberen we het weer via vakantieveiling.
Niet altijd, Hier een keer geboden op een nachtje weg ook in de weekenden. Stond geen kalender bij met beschikbaarheid. Ging er dus maar vanuit dat het weekend ook daadwerkelijk beschikbaar zou zijn. Nou serieus geen weekend was beschikbaar. Toen hebben we contact opgenomen met het hotel en die zijn toen zo vriendelijk geweest om voor ons een plekje te reserveren. Erg klantvriendelijk! Idd je moet goed opletten, maar vakantieveilingen maakt het ook vaak wel mooier als het is. (Extra moeten betalen in het weekend bijvoorbeeld, weinig beschikbaarheid in het weekend enz) Dagjes uit vind ik soms wel interessant. Ook wel eens een etentje 'gewonnen' ook prima in orde. Balen ts.
Groupon is dan veeeeeeel beter dames. Vakantie veilingen is echt winnen en nog eens winnen anders heb je pech maar Groupon heeft een vaste prijs en ze hebben echt leuke dingen voor echt weinig geld
Daarom bied ik bij vakantieveilingen alleen op dagjes uit waarbij je niet hoeft te reserveren. Scheelt echt veel en is dan wel leuk.
Kennen jullie social deal?! Amsterdam by Social Deal: Korting tot wel 90% Dat is een soort Groupon maar dan per stad en maar een paar dagen dat de deal erop staat, meestal een week ofzo. Kortingen beginnen bij 50% tot soms 90%... Ik koop er vaker deals voor workshops, eten etc. Ben er erg tevreden over, je kunt namelijk ook recencies plaatsen en lezen EN groot voordeel je ziet meteen bij de deal, dus voor je hem koopt de kleine grote letters.