haha, de jas is net gereserveerd Je bent te laat!!!!!!! Ik weet nu precies onde welke namen je hebt geboden Je valt helemaal door de mand
⥠Te koop hoge laars linker laars rits kapot 1 euro maat 39 - Schoenen - Marktplaats.nl 1 euri iemand?
⥠Te koop binnen slip 2 euro maat 38 - Schoenen - Marktplaats.nl Die titel, met deze slip kan je niet naar buiten.
Sorry hoor maar vinden jullie het niet een beetje kinderachtig worden zelf? 1 iemand is een beetje lullig behandeld... En we lopen er mate zijn alle als dolle achteraan?? Ikbedoel waarom gaan jullie allemaal mee bieden dames?? 1 iemand van jullie heeft toch maar een probleem met haar? Of hebben jullie het allemaal? Ben het eens met jullie dat het niet netjes van haar was hoor. Maar wat jullie doen vind ik wel triest. Jullie lopen gewoon met elkaar mee... Dat gebeurd op een basisschool, toch niet hier waar de meeste al moeder zijn. Dan der bij in de crisis hebben de meeste zijn geld hard zat nodig en zijn blij als ze op mp nog iets kunnen verkopen denk ik.
Je hebt gelijk hoor, is ook heel kinderachtig. Dat laatste zal in dit geval wel meevallen aangezien verkoopster nogal prijzige dingen te koop had staan. Als je in crisis zit koop je geen denk ik geen jas van 109,95
ach soms mag en kan je zelf ook nog wel eens wat kinderachtigs in je hebben dit is in ieder geval niet mijn dagelijkse stijl.... Soms heb je van die buien waarin je je zelf even laat gaan. Ws door allerlei omstandigheden ben je even ballorig bezig. Even een moment waar ik geen voorbeeld ben voor mijn kind omdat deze even hier niet mee kunnen kijken ...
Daar heb jij weer gelijk in Al is het ook ooit dat ze dingen cadeau krijgen natuurlijk... Maar met veel dure dingen zal dat niet het geval zijn. En ik heb er geen kont mee te maken hoor wat de dames hier doen, maar ik vind het op een gegeven moment wel klaar der mee toch. Maar ik bekijk ook vaak van zou ik het leuk vinden als ze zoiets bij mij deden
Af en toe mag je je ook. Wel eens laten gaan... Maar dan moet er toch altijd weer iemand zijn die ingrijpt