Weet je dit is zoo heerlijk hè... Ik zeg hier dat het kinderachtig word. En jullie geven het gewoon toe. Jullie zijn dus volwassen maar met af en toe wat streken ( er moet ook wat in zitten natuurlijk ) Ik vond de laatste tijd hier zo vaak op topics dat iedereen elkaar dan weer aan viel en dat een zoon rel werd. Dit topic zo als het hier nu loopt is heerlijk we kunnen gewoon communiceren zonder aanvallen joehoe
hahaha , ja daarom ik ben volwassen maar inderdaad soms heb ik ook iets kinderachtigs in mij en dan kan het even gewoon heerlijk zijn... maar ik ken ook mijn grenzen en ophouden zo zou ik dus niet op haar andere advertenties in zijn gaan met bieden....
Tja wie zijn billen brandt.. moet in jouw geval heeeeeel lang op de blaren zitten. Zo, nou ga ik maar eens wat nuttigs doen denk ik..
om ff heel flauw door te gaan , ik heb Simone een mailtje gestuurd , dat ik de jas echt zo graag wil hebben , dat ze maar een bedrag moet noemen !!
Ho voor men man dat hij niet stout is vanavond moet ie 49 min in de hoek staan, word het dan de eerste helft van de wedstrijd of de 2de ;p
Gelukkig heb ik nog een andere tv tot mijn beschikking Maar gek genoeg toen wij elkaar leerde kennen hè keek ik voetbal en hij niet... Nu is het andersom. Maar laatst dacht ik ach het is geven en nemen laat ik gezellig mee gaan kijken... Hij kijkt ook met mij beschuldigd en gtst
ik heb bericht terug : je hoeft niet zo dom te doen, jeweet best dat de jas al gereserveerd is. Wie biedt er nou 150 euro voor deze jas. ik heb echt wel door wie je bent en onder welke namen je biedt