grrr hier nu hetzelfde. heb 70 geboden en akkoord gekregen toen gevraagd of ik het mocht ophalen. had ook een mailtje gestuurd en gevraagd voor hoeveel hij weg mocht en nu mail gekregen dat ik hem voor 75 mag halen:x. heb terug gestuurd dat ik het niet eerlijk vind maar natuurlijk geen reactie meer:x. en wilde die jas erg graag voor mijn zoon.
Ik heb dat een keer gehad met een burberry jasje. Ik had al over haar vraagprijs geboden. Ze ging akkoord. Ik gemaild waar het geld op overgemaakt kon worden en hoorde ineens niets meer van haar na 2/3x gemaild te hebben. Toen ineens zag ik de advertentie gereserveerd staan. Dacht nou jah had dat dan gezegd dat iemand hoger heeft geboden. Ik daarna een ander (leuker) jasje gevonden krijg ik ineens 3 dagen later een mail of ik nog interesse had kon het vestje van haar overnemen. Uhmmm wat denk je zelf???
is deze vraag voor mij? zo ja: niets moest even mijn frustratie kwijt maar van zo iemand wil ik geen jas overnemen . heb wel moeite om me te beheerse bij zulke mensen:x