grrrrrrrrrrrrr marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    haha zoiets kreeg ik ook

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

grrr hier nu hetzelfde. heb 70 geboden en akkoord gekregen toen gevraagd of ik het mocht ophalen. had ook een mailtje gestuurd en gevraagd voor hoeveel hij weg mocht en nu mail gekregen dat ik hem voor 75 mag halen:x. heb terug gestuurd dat ik het niet eerlijk vind maar natuurlijk geen reactie meer:x. en wilde die jas erg graag voor mijn zoon.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb dat een keer gehad met een burberry jasje. Ik had al over haar vraagprijs geboden. Ze ging akkoord. Ik gemaild waar het geld op overgemaakt kon worden en hoorde ineens niets meer van haar na 2/3x gemaild te hebben. Toen ineens zag ik de advertentie gereserveerd staan. Dacht nou jah had dat dan gezegd dat iemand hoger heeft geboden. Ik daarna een ander (leuker) jasje gevonden krijg ik ineens 3 dagen later een mail of ik nog interesse had kon het vestje van haar overnemen. Uhmmm wat denk je zelf??? ;)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

En nu ... ?

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

is deze vraag voor mij?

zo ja: niets moest even mijn frustratie kwijt maar van zo iemand wil ik geen jas overnemen ;). heb wel moeite om me te beheerse bij zulke mensen:x

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Nee Hahaha bedoel heeft iemand de jas :p

Of iig een fatsoendelijk antwoord?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb hem niet ,hihi