symptomen zwanger zijn!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by jeny, Jun 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeny

jeny Lid

Jun 7, 2006
    23
    0
    0
    Goedendag iedereen die dit leest ,ik heb al met wat twijfels gesproken over mijn temperatuurs verhogingen van 36,2 tot en met 37,3 dit liep iets terug in het begin tot 36,9 maar loopt nu weer op na nu een paar dagen op 37 te hebben gestaan tot vandaag en gisteren op 37,2!Heeft iemand dit eerder meegemaakt dat het omlaag liep en uiteindelijk toch weer omhoog kwam ?Ben zo bang om te testen en wacht eerst mn periode af die zou moeten beginnen op rond 20e als dat nou eens wegbleef zou ik mn geluk niet opkunnen maar je rekent er al niet mee zo snel op maar hoopt het elke keer weer ben nu al een jaar bezig met mn vriend ,dus maar weer afwachtten!!!Ik hoop dat iemand mij hier eens wat advies over kan geven want ik word gek van mezelf ,groetjes Jeny

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Als je zwanger bent, blijft je temp hoog, normaal als je ongie bent geworden dan zakt ie weer, dus als ie na je NOD ook hoog bijft zou het een teken kunnen zijn.

Maja een test zal het definiteif bewijzen.

Ik hoop het voor je!

Liefs meliske

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik sluit me bij Meliske aan, blijft ie hoog na je nod dan zou ik een testje wagen, die stijging is zeker wel een goed teken!! ik hoop het voor je meid!!

heel veel succes!!

Share This Page