iemand een goed limburgs restaurant voor mij... ik hou niet van grieks bleh, en chinees hoeft voor mij ook niet wil met vriendje lief graag lekke ruiteten voor de laastte keer met z´n tweetjes! We vonden port maurizio in Horn erg lekker, maar dit reastaurant is er achteruit gegaan! was een italiaans restaurant... nu weet ik dat er ook een goed moet liggeni n heinsberg?
In Heinsberg ligt inderdaad een goed Italiaans restaurant,LA GROTTA Adres kempenerstr 57 Wij gaan daar ook wel eens regelmatig na toe,maar weet niet of je die bedoeld? Groetjes Gemma
Het Italiaanse restaurant waar mijn vriend chef-kok is! Pirandello in Landgraaf... (Hoort bij Winselerhof) Is niet goedkoop, maar een fantastische plek voor lekker, goed eten en romantiek. www.chateauhotels.nl (en dan winselerhof aanklikken)
Hoi Anniek. Weet je waar je ook heen kunt gaan. Dat is de Bergrust in Nuth schuin tegenover Naanhof de berg op. Het is een familie bedrijfje en niet te duur wel heel erg lekker. Je moet het zien als een gezellig restaurantje je moet het niet verglijken met een modern restaurant. Heel lekker eten. Wolvin