Ik ben ook aan het shaken geweest, maar vooral toen ik begeleid met de verpleegkundige naar het toilet ging. Vreselijk. Ik kon niet stoppen met shaken... En ik voelde me zo ontspannen... WEIRD!!
Aller eerst, GEFELICITEERD ! Ik had het bij Levi ook. Puur de (in)spanning die er uit kwam. VK had het volgens mij wel vaker gezien dus zei tegen Ferry dat hij even een deken over me heen moest leggen ( moet je niet vragen aan een man, die pakte dus een wit deken )
Na mijn gewone bevalling had ik het helemaal niet, maar na de keizersnede van mijn 2e wel! En HOE. Ze hebben stapels verwarmde dekens over me heengelegd en een soort kacheltje onder de dekens warme lucht laten blazen en ik bleef zo hard shaken dat ik na een tijdje aan de zuurstof moest! Hoe is het mogelijk he? Was ook wel erg koud op de OK en ik lag er al ruim een half uur van te voren op tafel maar de anesthesist moest terug naar huis want ze was iets vergeten (?) (waarschijnlijk haar bril want ze moest 14x prikken voor de ruggeprik zat en toen zat hij maar half goed, maar dat terzijde...haha)
Hier ook beide keren gehad! Had het niet koud ofzo, dus daar was het niet van. Maar blijkbaar vooral spanning/ontlading ofzo. Ze zeiden me in ieder geval beide keren dat het er gewoon bijhoorde, gaven een extra deken en dat het vanzelf weer weg ging (wat het idd deed ).
Ik heb het bij de 1e helemaal niet gehad,maar na de bevalling van m'n 2e dochtertje heel erg! Nadat ze op m'n buik werd gelegd begon ik te schudden als een gek haha! M'n vriend zei,heb je het zo koud lieverd? Hihi maar nee had het helemaal niet koud, de verloskundige zei nee dat komt gewoon van alle inspanning!
Hihihi ik had het ook heel erg, vooral klappertanden, is leuk als je mensen aan de telefoon hebt Ik had het trouwens pas na de bevalling en het hechten.. dus toen ik weer rechtop in bed zat.. heeft ong. een uur geduurd. Gefeliciteerd met jullie dochter!
hahaha, hier ook aan het shaken geweest, maar alleen in de weeenstorm die ik thuis heb gekregen, eenmaal in het zh en daar niet meer geshaked
Bij de bevalling van mijn dochtertje ook gehad inderdaad, bij onze zoon volgens mij niet. Maar waren ook twee totaal verschillende bevallingen.