Zwemmen in koud water

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door parel86, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel86

parel86 Actief lid

24 nov 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Wat een super weer! Wij gaan zo varen en ik vroeg me af of het kwaad kan om te gaan zwemmen. Ik weet dat als je zwanger wilt worden jezelf goed warm moet houden. Nu ben k 5 weken. Maar of t dan al goed ingenesteld is weet k niet. X0X0 en geniet van deze dag!

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik denk dat het weinig kwaad kan hoor je babytje zit goed opgeborgen. Pas wel op want de watertemperatuur is bog niet heel hoog en door de kou kun je krampen krijgen in je lijf. Geld voor iedereen overigens.
    En smeer je goed in! Fijne dag

3. parel86

parel86 Actief lid

24 nov 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke thanx! Jij ok!

4. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

24 mei 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Zwemmen kan naar mijn weten geen kwaad hoor. Wel een beetje oppassen met de overgang van warm naar koud, dus eerst polsen en hartstreek nat maken en dan pas erin (anders wordt je misschien duizelig) Je vruchtwater zorgt voor een gelijkmatige warmteverdeling en dus zal je kindje niet afkoelen als jij in koud water zwemt. Heel veel plezier vandaag geniet ervan.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat he geen probleem is hoor! Al zou ik er niet in een keer in springen..! ;)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op 5 weken is er volgens mij nog niet eens sprake van vruchtwater, is het ingenestelde eitje pas net aan het ontwikkelen toch?

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Kan geen kwaad hoor, ook als je zwanger wilt worden niet.

Deel Deze Pagina