broeken met onderbuikband! Ik heb ook veel leggings en 1 spijkerbroek met flap die al wel heel goed zit. in mijn vorige zwangerschap heb ik die flapbroeken ook nooit kunnen waarderen. Ik doe deze goede spijkerbroek gewoon maar erg vaak in de was, hoeft toch nog maar een maand of 5 mooi te blijven...
Op Esprit.nl kun je meer dan genoeg broeken en rokken krijgen zonder flap. En toch zwangerschapskleding. Succes Liefs
De broeken van Esprit!!!! Er zit geen buikband aan, maar wel een soort band. Een onderbuikband noemen ze dta. Ideaal! Ik zal even een plaatje bijvoegen kun je zien wat ik bedoel. Op deze kun je het goed zien. De band is niet altijd anders van kleur dan de rest van de broek hoor, maar zo kun je goed zien wat ik bedoel.
Gelukkig hoef ik gene broeken te dragen en kies ik alleen voor jurkjes! Met 13 weken heb ik al een buikje en broeken passen echt niet meer!! De mode is gunstig: veel jurkjes of half shirt/jurkjes die onder de borst al uitlopen! ik zweer erbij haha! Een legging met een lang shirt kan ook leuk zijn...met leuke lange laarzen...nee ook als ik echt een buik krijg ga ik niet aan die flapbroeken...lijkt me nix...