whahahhahahhaha die is goed! ik wou er eerst bijzetten en voor de oplettende kijker ik heb een jumpsuit aan
Erg mooi geworden. Alleen jammer van dat ordinare pak Die sterretjes en vlinders staan leuk bij die bloemetjes. Veel plezier er mee. En niet de hele avond naar je been kijken
Ik wil ook wel een tattoo erbij weet alleen niet wat. Wil er graag een mooie gedachte er achter. Van dichtbij ziet hij er ook goed uit.
Mag ik vragen wat je er voor hebt betaald? Ik wil namelijk ook zo'n soort tattoo op mijn rug, van schouder naar beneden..
ja tuurlijk mag dat ik betaalde 150,00 MAAARRRRR. dit is wel een vriend van ons. dus weet niet wat het normaal kost
ja ben heel blij met de fijne lijntjes hij is ook echt een artiest hij is een braziliaan en tattoos zet ie over de hele wereld soms half jaar in japan vaak in frankrijk enz
Ja omdat er weinig vet op je voet zit zal het waarschijnlijk wel een minder fijn gevoel zijn geweest (nog netjes uitgedrukt) Ik heb zelf een tattoo in mijn lies staan, dus ik weet hoe het voelt hihi! Maar hij is echt heel mooi hoor! Ben benieuwd naar het been zonder folie
heb ff een paar hakken uit de kast getrokken en whoehaaa het ordi plaatje is compleet je ziet nu nog wel duidelijk de oud en nieuw maar dat trekt wel weg natuurlijk de tattoo is nog helemaal opgezet en rood