Hoi, Ik wil mijn Blackberry graag verzekeren. Nu kon dat bij aankoop direct maar heb dit niet gedaan. Nu heb ik er spijt van heb de winkel gebeld maar die zei dat het gelijk bij aankoop verzekerd moest worden. Ik kwam via google op: Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM of Iphone de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren. Hebben jullie hier ervaring mee? Of misschien met een andere verzekering?
Ik heb slechte ervaringen met een telefoonverzekering. Het blijkt dat je bijna nergens voor verzekerd bent. Mijn scherm was een keer kapot. Moest zowiezo 45 euro betalen, soort eigen risico. En daarna werd die opgestuurd. Ze gingen dan bekijken of het schermpje gemaakt kon worden. Was ook niet het geval. Ze draaien het vaak zo dat je toch gewoon moet betalen. Dus als ik jou was zou ik het niet doen.
Ik zou het ook niet doen, heb ook een verzekering gehad voor een oude telefoon. Niet meer bij nagedacht dat ik die heb, dus heb een paar jaar betaald terwijl ik die telefoon niet meer heb. Heb hem ook niet nodig gehad, maar denk dat als het zo mocht zijn dat ze het toch zo weten te draaien dat je zelf moet betalen. Het is voor hun weer extra omzet.
ik heb ook een verzekering bij vodafone, en daar ben ik ZEEEEER over te spreken.. ja je ben niet overal voor verzekerd. en je heb eigen risico van 45 euro. pas geleden was ook mij scherm kapot. en hebben ze een hele nieuwe voorkant erop gezet, kan je wel denken, kost weer 45 euro maar wat denk je dat een nieuw scherm normaal kost?? ik ben dit jaar 3x geholpen door de verzekering. en echt heel blij. en ook een keer, ik had 3 dagen een nieuwe telefoon, was het inktscherm kapot. als ik geen verzekering had gehad, had ik mooi gezeten na 3 dagen. ze maken heel veel binnen de verzekering!! mijn dochter heeft em al een paar keer laten vallen. zulke dingen gebeuren nou eenmaal. het enige nadeel is dat je em een week kwijt ben, maar als ie kapot is heb je helemaal niks.
dit valt gewoon onder je garantie hoor, daar heb je geen verzekering voor nodig. mits het niet je eigen schuld is, maar dat dekt een verzekering ook niet toch? mijn vorige telefoon ging de eerste 4 maanden 2x kapot, heb zonder verzekering beide keren geen cent hoeven betalen.
het zou in de garantie zitten ja. totdat ze erachter kwamen dat het niet meer te maken viel, toen kreeg ik van de verzekering een andere nieuwe telefoon, maakte niet uit welke ik nam. anders had ik het moeten doen met dat scheurtje in scherm.
mijn man heeft ook een verzekering voor zijn iphone. dit werd hem ook meteen aangeraden. want als je zijn iphone laat vallen is die namelijk meteen stuk. Hij heeft een verzekering waar dit allemaal wordt gedekt. En ook waterschade. meestal valt dit er buiten. ze gooien het meestal daar ook op maar in deze verzekering zit het erbij in.
bij welke zaak hebben jullie die afgesloten? Ik heb zo'n slechte ervaring met de verzekering van Belcompany
ik heb mijn iphone al een paar keer laten vallen en hij is nog heel... en ja die verzekering raden ze aan omdat ze er provisie over kijgen. Ik hoef geen verzekering. Vind het (in verhouding) veel te duur. Je kan toch niet alles verzekeren. Je verzekert de tom tom of je laptop of portemonnee toch ook niet?
Ik moet zeggen dat ik toevallig laatst ben terug gevallen op mijn verzekering en ik ben er super blij mee.. Ik had mijn telefoon 3 weken geleden van de trap laten vallen, resultaat: hele beeldscherm gebarsten.. Opgebeld en het viel onder de verzekering, wel een eigen risico van 30 euro, maar goed dat staat ook duidelijk in de voorwaarden.. Telefoon is netjes aan de deur opgehaald en heb een leentoestel gekregen.. Vandaag is mijn telefoon weer terugbezorgd, ik kon de 30 euro pinnen aan de deur.. Telefoon ziet weer als nieuw uit.. Ik moet nog 2 jaar met deze telefoon, dus ben blij dat ik de verzekering enkele maanden geleden heb afgesloten.. Voor die 30 euro had ik het niet kunnen laten maken.. Ben via t-mobile bij Pro-Asist verzekerd..
Dat valt ook onder je inboedelverzekering. Mensen weten dat vaak niet eens, maar heel veel valt al onder je inboedel of wettelijke garantie. Vind het echt zo zonde dat heel veel mensen zo'n dure verzekering nemen, terwijl ze niet echt weten wat er precies onder hun inboedel ook al is meeverzekerd. Dat is namelijk het meeste zo niet alles.
nou wij hebben onze laptop ook verzekerd hoor. manlief liep hem van de tafel af en gekregen mooi het hele aankoop bedrag terug. Dus wij hebben het wel afgesloten. ik heb sinds gisteren ook de iphone en eb ook meten een verzekering bij afgesloten
je mobiel valt niet onder de inboedelverzekering. Want je gaat hier mee naar buiten en dan valt het er niet meer onder hebben dit nagevraagd bij onze verzekeringsagent
klopt en daarom valt een laptop ook niet onder de standaard verzekering moet je ook apart voor aansluiten