Zomaar een nieuwsgierige vraag, vind ik altijd leuk om te zien en ook met een reden eigenlijk. Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon binnen (samsung A5) en nu wil ik er nog een leuk hoesje voor. Dus welke hebben jullie en waar heb je die vandaan?
Ik heb deze voor mijn Huawei P9 Zoals je ziet via AliExpress. Bestel daar tegenwoordig mijn hoesjes en screenprotectors
Ik heb een smartcover voor mijn LG G5. Dan kan ik door een open stukje in de hoes altijd zien hoe laat het is, en of ik appjes, mailtjes, telefoontjes of agendameldingen heb. De telefoon gaatbop standby zodra ik hem dichtklap en ik kan door het hoesje heen mijn telefoon beantwoorden of bv een alarm uitzetten. Niet origineel van uiterlijk, maar wel super handig.
Bekijk bijlage 545195 Ik heb er een met een foto van mijn zoontje . Hij heeft echter de conclusie getrokken dat zíjn foto op de telefoon betekent dat het dan ook zíjn telefoon is, en ik dan maar een andere moet kopen. Ik ben dus op zoek naar een nieuw hoesje. Je mag die van mij overnemen als je interesse hebt. Mijn zoontje is best een knap en decoratief mannetje al zeg ik het zelf ...
Ik heb deze. Ben er blij mee https://www.smartphonehoesjes.nl/hout-leder-design-booktype-iphone-5-5s-se-11502511.html
Ik heb er gewoon een van samsung om. Hetzelfde idee als Adje maar dan dus voor samsung. Ik heb zelf sinds een paar maanden ook een A5. Een roze
Deze van Rosso. Heel tevreden over. Bekijk bijlage 545197 Bekijk bijlage 545198 Bekijk bijlage 545199
Je mag míj je busje inlokken met een nieuwe telefoon, dan mag mijn zoon mijn ouderwetse iphone 4s confisqueren. Ik ben ook een schatje ...
gewoon een spierwitte van de action. Oke, hij is lichtelijk blauw uitgeslagen van mijn spijkerbroek. niks bijzonders dus.
Zelf online laten maken. Hardcase met foto (zwart met zwart/witte foto). Van voren/opzij zie je bijnaniet dat er een hoesje om zit, dag wilde ik ook. Bekijk bijlage 545346 Bekijk bijlage 545347