heeft iemand ervaring met een abonnement afsluiten via gsmweb? Heb een mooie telefoon gezien met een t-mobile abo, ik heb nu al een abo daar, kan die via gsmweb vernieuwd worden? zitten er geen addertjes onder het gras, ze zijn veel goedkoper als op de t-mobile site
Ik heb geen verstand van het verlengen van een abbo via gsmweb. Maar een vriendin van mij heeft een keer een simonly bij gsmweb besteld. De volgende dag had ze het contract thuis, ging prima.
er zitten idd geen addertjes onder.. je krijgt zowiezo nog een contract thuis gestuurd die je moet ondertekenen dus als je het niet vertrouwd moet je het even goed doorlezen.. je kan ook bij typhoon/typhone bestellen.. komt er persoonlijk iemand langs die je contract met je doorneemt.. vind ik persoonlijk wel wat fijner.. succes!
ik heb ervaring met gsmweb en daar waren geen problemen. En huidig abbo via typhoon afgesloten, niemand langsgeweest, maar daar heb ik ook geen behoefte aan. En je kunt ook gaan onderhandelen bij de t-mobile winkel natuurlijk, of naar t-mobile bellen. Er is vaak meer mogelijk dan we weten.