Wanneer komt 'ie uit voor PC? Ik hou me er niet zo mee bezig maar ach, grappig spel. Soms schakelt mijn man de politie uit en dan ga ik geld voor hem verzamelen. Verder speel ik het niet, kan echt niet tegen spannende games/films, daar krijg ik -hoe stom het ook klinkt- gigantische stress van. En ik ben mijn man weer een paar weken kwijt begin november, als Assassins Creed 4 (?) uitkomt. Mehh
Ik vind het een leuk spel maar ben zo blij dat wij geen playstation, x-box of wat dan ook hier nog hebben haha. Vriendlief bleef dan gamen tot de ochtend Mijn zusje stond met haar vriend ook in de rij voor dat spel. Ze waren eerste was daarna erg druk. Nou mij niet gezien hoor Veel game fun voor degene die ermee gaan spelen
Heb 'm vanochtend voor het werk gekocht. De schappen lagen nog vol. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben
erg gaaf! als het goed is, heeft een vriend em voor ons ook gekocht vannacht, ben erg benieuwd! vind het ook hele gave spellen
Mijn man heeft hem ook gekocht vannacht. Vind ik geen probleem de komende 2 weken ben ik ook bezig met vrijwilligers werk het savonds heeft hij ook wat te doen.
Hier staat onze x-box stof te vangen wat gamen betreft. Ons zoontje is wel superblij met de x-box haha, we hebben er Netflix op voor hem. Mijn man en ik zijn meer pc gamers en hebben elk onze eigen pc.
Nou hier nog paniek vanmorgen. Manlief gereserveerd bij bol.com en de status bleef op nog verwerken staan terwijl van zijn vrienden de status was veranderd in verzonden. Hij werd helemaal gek. Bol 3 keer gebeld en 3 keer een andere smoes gehoord. Ik alle intertoysen bellen in de buurt en gelukkig hadden zij nog voldoende van de special edition. En zelfs 8 euro goedkoper!! Dus manlief is net thuis van zijn werk en heeft em nu net geinstalleerd. Helemaal blij!! Ik kreeg veel knuffels en kusjes van hem en ik zei: nou, vaarwel schat! hi hi hi.
Nou ik heb 'm net maar als verassing voor mijn man besteld. Hij heeft het er ook al zo lang over. Maar ik zei elke keer, echt niet, dan moet ik bijna bevallen, dat gaat niet gebeuren. Maarja hij is zo lief voor me geweest laatste maanden en hij verdient het gewoon. Hopelijk komt ie morgen binnen.
Ik ben vanmorgen gtaV gaan kopen voor manlief. smsje naar hem dat ik een exemplaar had kreeg ik vanmiddag telefoon om het al te installeren zodat hij na zijn werk ineens kan spelen Het instellen mag hij wel zelf doen mannetje is nogal moeilijk over kleurinstellingen enzo
Wij hebben em net binnen gehad via Bol.com! Ben echt zoooo blij! echt een super spel en m'n man nog blijer
Las er net wat over op internet bij het nieuws. Ben verbaast hoeveel mensen hier enthousiast van worden. Waar halen jullie in vredesnaam de tijd vandaan voor dit soort spelletjes? Is geen oordeel hoor maar ik vraag het me gewoon af
pffff fijn zo'n nieuw spel. In mijn mentorklas waren er een stuk of 6 die de hele nacht doorgespeeld hadden en dus bijna omvielen van de slaap. maar... het was het echt waard volgens de heren
Mijn man is vergeten hem te reserveren dus hij moet wachten arm ding Hier kun je hem nergens kopen, is overal uitverkocht. Ook stom hoor. Hij zal nu waarschijnlijk eind van de week binnenkomen.