Nou krijg net een foto op de whatsapp doorgestuurd van manlief, hij is naar de mediamarkt gereden en raad eens, ze hadden een nieuwe lading binnen
Ik ben net thuis en hij ligt op tafel!! Nu alleen maar wachten tot de kids slapen en dan mag ik eindelijk!!
Veel plezier allemaal M. komt nu terug van het kdv dus dat wordt even wachten tot vanavond. We hebben een beamer dus als het donker is kunnen we weer lekker op de muur knallen! Poeeh ik merk wel dat ik niet meer gewend ben om zo laat naar bed te gaan. Toch maar op tijd naar bed vanavond (als ik het spel kan stoppen tenminste hihi)
Ook hier is ie binnen... Hele dag nog niet kunnen spelen, dus vanavond pas... Nu nog afwachten of de tennis doorgaat vanavond (hoop het niet haha)
Hier ook binnen Mijn vriend is al aan het gamen, nou ja... Nu ff pauze ivm pizza halen, maar die zal vast straks verder gamen. Ik doe vanavond of morgen ff een poging
Haha wij hebben ook eten besteld, die komt niet meer van de bank af totdat ie naar bed gaat. Zie dat veel dames het hier ook willen spelen. Dat heb ik dan nou weer niet ik kijk wel mee en help met opdrachten, maar om het nou zelf te spelen, neuj heb ik het geduld niet voor.
hier ook een man en een zoon die gek zijn van het spel ik had hem besteld voor de nachtopening maar was retedruk hier dus heeft ie hem vanmorgen gehaald en hij was vrij vandaag dus al bijna de hele dag gta 5 op tv haha
Mijn man heeft hem vanmorgen opgehaald. Hij had hem gisteren bij Bart Smit gereserveerd. Wilde eerst naar de nachtrelease maar dat zag ik niet zitten. Toen GTA4 gereleased werd zijn we beiden naar de nachtrelease gegaan. Alleen was toen het publiek wat daar kwam niet zo leuk. Waren een paar flink agressieve knullen die probeerden voor te dringen, terwijl eerst de mensen die gereserveerd hadden (oa wij dus) aan de beurt waren.
Wij zijn op vakantie, en hij ligt gewoon al thuis op de mat. Weken geleden al besteld en nu zijn we er gewoon niet Zaterdag niet eerst uitpakken maar eerst gamen!
ja erg he en wij vrouwen accepteren het ook nog dat ze de tv in beslag nemen vind ik niet zo erg heb me laptoppie en kan tvonline kijken niet dat er iets bijzonders op is en af en toe dan even meekijken met manlief heb er geen kind aan zo hahaha lekker rustig
heel lang 1 oktober komt het online gedeelte vrij dus dan is het helemaal afgelopen met de tv hebben al met vrienden afgesproken om vanallerlei missies te gaan doen dus helaas vanaf nu geen tv meer voor ons maar een computerscherm om tv op te kijken
Geen idee wat voor spel het is. Ik blijf maar mooi bij candy crush. Daar hoef ik niet voor in de rij te staan.