Gta 5!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nou krijg net een foto op de whatsapp doorgestuurd van manlief, hij is naar de mediamarkt gereden en raad eens, ze hadden een nieuwe lading binnen ;)

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben net thuis en hij ligt op tafel!!:D:D:D

Nu alleen maar wachten tot de kids slapen en dan mag ik eindelijk!!

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Manlief haalt hem nu op voor zijn xbox.. ik moet helaas nog wachten tot pc versie uitkomt. :(

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Veel plezier allemaal

M. komt nu terug van het kdv dus dat wordt even wachten tot vanavond. We hebben een beamer dus als het donker is kunnen we weer lekker op de muur knallen!

Poeeh ik merk wel dat ik niet meer gewend ben om zo laat naar bed te gaan. Toch maar op tijd naar bed vanavond (als ik het spel kan stoppen tenminste hihi)

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ook hier is ie binnen... Hele dag nog niet kunnen spelen, dus vanavond pas... Nu nog afwachten of de tennis doorgaat vanavond (hoop het niet haha)

6. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook binnen :D
    Mijn vriend is al aan het gamen, nou ja... Nu ff pauze ivm pizza halen, maar die zal vast straks verder gamen. Ik doe vanavond of morgen ff een poging :D

7. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Vriendlief heeft hem ook vannacht bemachtigd:D

Van de week ook maar een poging wagen om te spelen!

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha wij hebben ook eten besteld, die komt niet meer van de bank af totdat ie naar bed gaat. Zie dat veel dames het hier ook willen spelen. Dat heb ik dan nou weer niet :p ik kijk wel mee en help met opdrachten, maar om het nou zelf te spelen, neuj heb ik het geduld niet voor.

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een man en een zoon die gek zijn van het spel ik had hem besteld voor de nachtopening maar was retedruk hier dus heeft ie hem vanmorgen gehaald en hij was vrij vandaag dus al bijna de hele dag gta 5 op tv haha

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ga hem deze week ophalen:D. Ben zo blij dat ik verlof heb nu^^! Lekker de hele dag spelen:D.

11. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    zag gister deze al op fb voorbij komen:D

1238814_672166089463361_1302021346_n.jpg

vond hem wel grappig

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    :Dhahahaha die is echt leuk !!

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Mijn man heeft hem vanmorgen opgehaald. Hij had hem gisteren bij Bart Smit gereserveerd. Wilde eerst naar de nachtrelease maar dat zag ik niet zitten.
    Toen GTA4 gereleased werd zijn we beiden naar de nachtrelease gegaan. Alleen was toen het publiek wat daar kwam niet zo leuk. Waren een paar flink agressieve knullen die probeerden voor te dringen, terwijl eerst de mensen die gereserveerd hadden (oa wij dus) aan de beurt waren.

14. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Wij zijn op vakantie, en hij ligt gewoon al thuis op de mat. Weken geleden al besteld en nu zijn we er gewoon niet:(
    Zaterdag niet eerst uitpakken maar eerst gamen!

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Haha
    Ik zit hier dus op mn ipadje toe te kijken hoe manlief zojuist onder de trein komt.
    Oops :)

16. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Hier ook verbannen tot de ipad omdat de tv 'bezet' is. Ben benieuwd hoelang dit aanhoudt...

17. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja erg he en wij vrouwen accepteren het ook nog dat ze de tv in beslag nemen ;)

vind ik niet zo erg
    heb me laptoppie en kan tvonline kijken niet dat er iets bijzonders op is en af en toe dan even meekijken met manlief heb er geen kind aan zo hahaha lekker rustig :D

18. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel lang 1 oktober komt het online gedeelte vrij dus dan is het helemaal afgelopen met de tv hebben al met vrienden afgesproken om vanallerlei missies te gaan doen dus helaas vanaf nu geen tv meer voor ons maar een computerscherm om tv op te kijken

19. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16

:(:( Maar dat wist ik niet... Wel lekker rustig zo idd :p

20. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Geen idee wat voor spel het is. Ik blijf maar mooi bij candy crush. Daar hoef ik niet voor in de rij te staan.

Deel Deze Pagina