Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik denk ik ook wel zo had gereageerd als Nina. Dat is gewoon je eerste reactie omdat je boos maar vooral ongerust bent. Ik ben dan ook iemand die snel uit d'r slof schiet.
Dit duurt nu wel erg lang.. Ik begin GTST steeds minder leuk te vinden nu.. Ik zit me alleen maar te ergeren haha. Of was het nou irriteren..
Hier idem! Kijk het ook steeds minder. Word steeds langdradiger of gaan ze tegenwoordig na de zomerstop alvast werken naar de zomerstop ( daar lijkt het wel op namelijk)
Wat ik ook stom vond: Rikki zeurde maar door over dat ze bang was dat Bram ziek zou worden. Omdat hij misschien wel besmet zou kunnen door dat "virus" van Bianca en hij moest daar maar weg. Vervolgens komt ze hem met veel commotie ophalen en neemt hem zo mee op de arm zonder jas of niks. Terwijl ze zelf een dikke winterjas aan heeft
wahaha dan wordt Sjors een psychotische moraalridder? ben benieuwd hoe lang dat op zich laat wachten aangezien Sjors in real life tot vorige week woensdag nog hoogzwanger was. zullen geen pikante bedscenes worden, of met dr bloes aan haha.
Sanne Langelaar is vanaf dinsdag zes weken te zien in de rol van Sjors in Goede Tijden Slechte Tijden. De actrice neemt de plaats in van Inge Schrama, die eerder met zwangerschapsverlof moest dan gepland, meldt Telegraaf. De 28-jarige actrice hoopt dat de fans van Sjors haar een kans willen geven. Ik hou er rekening mee dat de trouwe kijkers even moeten wennen. Als je met je hoofd op tv komt, heeft iedereen daar direct een mening over. Maar ik hoop dat de GTST-fans een beetje mild zullen zijn. Sanne verdwijnt al weer snel uit de serie, maar ziet het toch als een unieke ervaring. Voor mij is het een heel mooie kans om meters te maken. Elke actrice wil natuurlijk zo veel mogelijk spelen. Niet alleen om ervaring op te doen, maar ook om gezien te worden. En wie weet, leidt dat tot iets heel moois in de toekomst. Zo werkt het nu eenmaal in dit vak. Inge Schrama beviel 3 april van een dochtertje. Het meisje heet voluit Betty Sue en is het eerste kind van Schrama en haar vriend Daniël Samkalden. Over een aantal weken zal Inge weer te zien zijn als Sjors in de serie.
makkelijke manier om good old Jef uit de serie te schrijven, of gaat hij er niet uit? zo lijkt het nu iig.. en wat zitten maxime's haren anders/mooi. Ze ziet er echt heel jeugdig uit en zou haar geen 51 geven
Ze is van 1962 dus idd 51. Vind haar prachtig. Ze zij laatst nog in een interview dat haar moeder ook niet oud eruit zag qua uiterlijk en zonder rimpels en dat dat vast erfelijk zou zijn
Maandag 22 april Tim vindt dat Rikki niet voldoende rekening met hem houdt. Sjoerd is verbijsterd als de kinderbescherming bij hem aanklopt. Noud heeft toekomstplannen; hij wil weer een eigen bedrijf starten. Nina denkt dat Nouds keuze met Ludo te maken heeft. Dinsdag 23 april Mike wordt onaangenaam verrast door een actie van Sjors. Rik belooft dat hij Rikki door dik en dun zal steunen. Tim verwijt Sjoerd dat hij maar al te graag het slachtoffer speelt: zo wordt hij zijn problemen nooit de baas. Lorena baalt van Mikes gedrag en laat hem dat weten ook. Woensdag 24 april Door chantage krijgt Aysen Monica zover dat ze een illegaal klusje doet. Wiet raakt gekwetst door het botte gedrag van Noud. Lorena betrapt Mike in een verdachte situatie. Nuran kiest haar huwelijksgetuige. Donderdag 25 april Anton en Bianca weten niet meer wat ze met Sjoerd aan moeten en dat zorgt voor grote onderlinge spanningen. Lucas wil Wiet aan de man helpen, maar dat loopt heel anders. Nuran probeert Rikki ervan te overtuigen dat ze het moet bijleggen met Tim. Vrijdag 26 april Aysen wordt op haar werk geconfronteerd met de harde werkelijkheid. Noud doet erg zijn best, maar kan het maar niet goed doen bij Nina. Mike vraagt de hulp van Rogier bij een plan om Lorena uit te schakelen. Lucas heeft nauwelijks controle over zijn hormonen.
Nuran kiest haar huwelijksgetuige?!?! heb ik iets gemist of is hier over nog nooit over gepraat geweest?!