Misschien is het Femke wel die Rik erin luist voor de moord? We weten uiteraard nog niet hoe lang ze haar zinnen al op Rik heeft gezet. Iets uit het verleden waardoor ze nu wraak neemt?
Rick wist toch pas na de dood van Mike dat Asyen, Danny heeft vermoord? Misschien wilt ze hem wel laten weten dat hij vreemd is gegaan met Femke en daar onder druk mee te zetten?
Dat filmpje is de spoiler van maandag. Ik denk ook echt niet dat het Rik is geweest aangezien ze zeggen dat de ontknoping pas 12 nov is en niet 11 nov. Ik denk dat Aysen Rik onder druk gezet heeft en hij daarom bekend uit angst dat zijn "geheim" wbt Femke uit komt. Ik blijf erbij het is iemand waar wij het niet van verwachten.
In die app van de zomer Zag je ook een moment van Laura met zo'n tang in haar handen, die had ze uit Noud zijn koffer gepakt volgens mij. Is dat stukje nou al geweest in een aflevering?
Als het Lucas is hoop ik dat Menno er achter komt en de bewijzen vernietigt en dan vertrekt Zodat niemand er achter komt
Zag deze net op de FB van Britt dekker voorbij komen met bijschrift : " het Janine, bel jij altijd met je telefoon ondersteboven"
Ik heb bovenstaande al een paar keer voorbij zien komen, maar dat is toch helemaal niet zo? Volgens mij wist Rik het al voor het springen.
nee ze hadden ruzie omdat Nuran niet wilde zeggen wat haar dwars zat - dat Aysen Danny had vermoord dus
dat filmpje heb ik ook voorbij zien komen op fb en ik denk niet dat het rik is. ze heeft hem onder druk gezet en hij geeft toe omdat hij wel iets anders aan zijn hoofd heeft en gtst heeft het zolang geheim gehouden en dan komt er nu ineens zo'n filmpje ook wel erg toevallig
Ik denk dat Nina iets krijgt met Vincent en dat Maxime het dan wel moet opbiechten. Het lijkt me ook wel leuk als Anton en Julia weer wat met elkaar krijgen. Ik denk niet dat Rik de dader is maar als hij het wel gedaan heeft dan sluiten Aysen en Rik een deal. Femke ontvoerd Bram en Aysen en Rik gaan er samen achteraan. Ze laten Femke opdraaien voor de moord. Na deze gebeurtenis komt het goed tussen Aysen, Rik en Nuran. Het kan ook Monica zijn die van Bing af wilt. Monica zit in de gevangenis en Bing krijgt toch zijn kind. Het zijn allemaal slechts speculaties, het is een leuke serie!
Nee hoor,Nuran zei toen tegen Aysen: "Je hebt Danny ook vermoord dus waarom Mike niet?" Dat was de eerste keer dat Rik het hoorde..
Ik denk dat Sjors iets met Vincent krijgt, omdat Vincent in de intro met de foto voor Sjors in beeld komt en niet achter de Sanders familie aan in het rijtje Ook denk ik dat degene die Mike heeft vermoord niet vast komt te zitten omdat Aysen alle bewijzen heeft verzameld terwijl zij geschorst was. Dus onrechtmatig verkregen bewijs.. Ofzo
Hij wist het pas na het ongeluk. Hij zegt het zodat hij naar bureau kan voor gedoe met femke dan zegt dat het allemaal niet waar is en dat dat snel genoeg uit komt als nuran zegt hij het nog niet wist voor sprong. Dat daardoor ook alsnog het hele gebeuren rondom danny gaat uitkomen.
HUH? Dit vind ik een typisch gevalletje "hoe breien we dit recht in de verhaallijn". Die ruzie ging helemaal niet over Danny en nu zegt zij van wel
Ik denk dat ik toch gelijk ga krijgen met hetgeen dat ik vorige week al dacht.. (zie hierboven) edit: Ja ja ja ik kwam behoorlijk in de richting..het was Rik!