Maar, maar... Rick wist niet dat aysen op het laatste moment ineens meezou springen.. Hij was degene die wist dat nuran haar er niet bij wilde hebben, maar ze uiteindelijk toch op kwam dagen , maar dat kon rick toch nooit weten..
Ik vind het spanningsbeleid van gtst de laatste nou niet echt heel goed. De cliffhanger einde van het seizoen vond ik ook al niet zo boeiend. Ik vind het verhaal rondom vincent nu al veel interessanter Ik denk ook dat er een nina klik komt. Zo'n hintje leek er toch al te liggen tijdens die scene in dansatoria.
Maarja aysen is nu de enige die het weet en wat gaat er nu gebeuren, dus het verhaal gaat nog lekker even door!
Maaaar, Rik wist toch echt niet voor de sprong dat van Danny en Aysen..? Nou ik vind t stom en ik geloof t niet
Misschien heeft rikkie het wel gedaan, Ze is nooit echt verhoord omdat ze in shock was. Gedaan uit wraak voor aysen, omat ze danny heeft vermoord. Daarom was rikkie zo overstuur, omdat ze zag dat het aysen niet was die dood ging. Ze heeft haar papa in vertrouwen genomen, rick neemt nu de schuld op zich zodat zijn dochter niet de gevangenis ingaat. En hierom is rikkie voor een poosje naar engeland Goed gedacht ? Sorry geloof rick nog steeds niet. Misschien morgen
Misschien bedoelt rick wel met 'ik heb mike vermoord' Dat mike door hem mee is gaan springen. Rick had hem op het laatste moment uitgenodigd....mals rick dat niet had gedaan was mike niet dood Sorry ik draaf door geloof ik
Ik kwam net deze theorie ergens tegen.. Misschien ook een optie? "Ik heb een vermoeden dat Rikkie het gedaan heeft, en het voor Aysen bedoeld was, omdat Aysen Danny heeft vermoord. Daarom was Rikkie ook zo overstuur toen ze zag dat het Mike was. Dat ze daarom naar Londen is gegaan voor afleiding en dat Rik er van wist en Rik de schuld op zich neemt voor zijn dochter."
Je ziet Rik morgen de touwen doorknippen zei iemand hier net die de aflevering al had gezien, het is dus echt Rik
Nuran heeft het voor de sprong verteld en Rik is woedend geworden, is alleen achter gebleven, het zo lopen schreeuwen dat hij nuran heeft weggestuurd. Hij zag het bord en Aysen haar naam en heeft in een opwelling het koord doorgeknipt. Hij heeft het de hele tijd verdrongen ook omdat Ricky een trauma ervan heeft/had.
Het klinkt wel al geloofwaardiger, wat ik wel stom vind is dat deze moord nu ook al de doofpot in gaat.... Aangezien aysen en rick elkaar niet kunnen verraden. Beetje stom van gtst