Ja vind ik ook... Ik had echt gedacht dat het aysen was die er iemand voor op wilde draaien omdat ze toen zelf alles controleerde voor de sprong..
Oké het is dus echt Rik, maar hoe gaat dit verder? Aysen is dit op eigen houtje gaan doen.. En als Aysen er mee naar Menno gaat, gaat Rik ook met het verhaal naar Menno dat Aysen Danny vermoord heeft, lijkt me sterk dat Aysen en Rik allebei in de bak belanden... Dus 2 moorden in de doofpot ?!? Zou ik wel jammer vinden, maar ja tis GTST dus wie weet wat er nog voor draai aangegeven wordt En gaan ze dit wel tegen Nuran vertellen of wordt zij overal buiten gehouden, dan duurt dat huwelijk niet lang (als het doorgaat), want met zulke leugens (met een ander in bed belanden en een moord plegen) kun je volgens mij niet leven als man en vrouw.. We wachten maar weer af wat er gaat gebeuren!
Ik heb net deze bekeken : Afl. 4798 Wo 13 nov. 2013 (22 min). Weet niet wat er gebeurd als ik de link hier plaats. Misschien dat hij het doet dus als er interesse is ; Online tv kijken bij RTL XL! Alle RTL zenders aanwezig De theorie van Vincent en Nina klopt En de rest word volgens mij inderdaad in de doofpot gestopt.
Jeej wat stom zeg! Maar als het Rik is, waarom doet Lucas dan zo opvallend nerveus de hele tijd? En gister keek hij ook steeds zo raar.. Nee Rik kan het toch niet zijn.. Wat lame zeg...
Ik heb het gister niet kunnen zien maar mijn man vertelde het. Wat een domper inderdaad. Wat Lucas betreft. Misschien is hij wel nerveus omdat hij zich toch ergens wel realiseert dat hij niet zo bij Menno past?
Jeetje, als het allemaal klopt wat ik lees, dan begin ik een beetje teleurgesteld te raken in gtst. Alles gaat tegenwoordig maar de doofpot in. Tot ze ff geen verhaal meer kunnen bedenken, dan kunnen ze deze verhalen weer tot leven roepen. Beetje jammer
Ik hoop echt dat die boerderij er komt. Wat zou ik Lucas graag in zijn overal zien terwijl hij door de modder loopt met zijn hond. Dat zou echt hilarisch zijn.
Volgens mij schrikt Rick vanavond wakker en is t allemaal niet waar haha. Ontknoping zou tenslotte vandaag pas zijn. .