Ik weet niet maar ik vond zijn bekentenis nogal lauw, ongeloofwaardig. Geen idee wie het nou écht geweest is maar ik kan (nog) niet geloven dat hij het is.
Hij is het dus wel... Nu gaan ze samen (Aysen en Rik) zorgen dat niemand het te weten komt. Gaan ze zeker zorgen dat die Femke ervoor opdraait, maar dat weet ik niet hoor.
ook zo onrealistisch rick die wist het toch pas na de sprong toen nuran en aysen daar in huis ruzie kregen en ze vertelde tegen aysen jij hebt danny toch ook vermoord. of heb ik dit mis?
Nee volgens mij is dit idd zo gebeurd, want weet nog dat Rikki helemaal overstuur op de bank zat (na de traumatische gebeurtenis met de parashute sprong) Dus het klopt niet! (of hebben we met z'n allen wat gemist? )
Zo herinner ik het mij ook.. Ik snap er nu weinig meer van.. Aysen legt Rik wel woorden in de mond vind ik, gisteren op dat vliegveld. Zou het niet kunnen dat Aysen wil dat Rik bekend maar dat de echte dader rond kerst ofzo bekend gemaakt wordt? Ik vind het zo jammer
Maar als we vanavond zoiets in een flashback zien, dan wist Rik het dus wel. Dat was alleen voor de kijker verborgen gebleven.
Ik vindt de aflevering van vanavond alles behalve spannend.... zo'n domper dat het rik is maarja .... die van morgen ook gezien is ook niet echt spannend.... alleen laatste stukje is leuk... met vincent nina en maxim zal het niet verklappen voor degene die het niet willen weten (rtl xl gekeken voor dat mensen gaan zeggen dat ik de afl niet gezien kan hebben )
Inderdaad! Dus toch... Ik dacht echt dat het stiekem iemand anders was..... Maar nu zullen ze wel gelijk staan. Aysen vermoordt Danny, Rick poging tot bij Aysen.. Daarom gaat hij er ook niet uit denk ik. *Tenminste.. dat las ik ergens toch? Dat de moordenaar er niet uit gaat?
Er was toch ook n scène voor de zomerstop waar je zag dat iemand die kabels doorgeknipte?Dat lijkt toch niet op de manier hoe ze vanavond laten zien hoe rik re kabels doorgeknipt???Hij knipt de kabel door terwijl de parachute nog hangt,maar tijdens de scène voor de zomerstop lag de parachute op de grond..... Het was toch ook iemand met zwarte handschoenen?Rik had zn witte handschoenen aan. Ik snap er nu echt helemaal niks meer van of mijn hormonen hebben gaten in mn hersenen geslagen en kan ik niet meer helder denken....
Nee hoor want ik dacht precies hetzelfde. Het is té makkelijk. Het klopt niet. Of althans dat wil ik niet