Waarschijnlijk beschermt hij iemand en aysen houdt dr mond omdat anders ook bekend wordt dat zij Danny vermoord heeft.Of rik heeft die kabel doorgeknipt en iemand anders was hetzelfde van plan maar dan bij mike en heeft kabel nr 2 doorgeknipt.Want rik knipt maar 1 kabel door terwijl er 2 kabels door waren geknipt.
helaas waren dat ook witte handschoenen.. zie: GTST Denktank: Wie is de saboteur? | GTST Fanclub - Alles over de soap Goede Tijden Slechte Tijden
http://m.youtube.com/watch?v=EB_RQLcWin4 Ik heb de shortie gevonden van 4 juli, aan het eind zie je iemand de kabels doorknippen.Het lijkt inderdaad op wat we vandaag gezien hebben. Ik was er toch echt van overtuigd dat het doorknippen heel anders ging, haha Ik zou een hele slechts getuige zijn, mijn hoofd slaat hele andere beelden op.
Pleh. Ik heb gister demonstratief niet gekeken. Vind het echt met recht de meest GARE dader ooit. De meest ongeloofwaardige. .
Omdat er niet echt te volgen is dat tim haar mist.. ze zouden mekaar toch zien is ook niet gebeurt ofzoiets Lijkt me ook wel leuk als ze weer met sjoerd gaat of ze gaat met nina om vincent vechten.
De backstreet boys in gtst.. Why? Optreden Backstreet Boys in GTST - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] .. Nina Vincent Maxime zal waarschijnlijk wel de cliffhanger worden hahaha
Je kunt merken dat het op dit moment veel kijkers trekt. Vreselijk lange en veel reclame! Erg jammer weer... nu 20.11 en het moet nog beginnen.
Nou ja zeg, half 9 en de 2e helft begint pas... Dat vind ik zo klote, maar ja.. Ik kan ook wegzappen, maar ja toch blijf ik kijken..
Ik moest net erg lachen. Op het moment dat Rik Rikkie knuffelt en haar loslaat blijven er allemaal haren van haar op zijn gezicht zitten. Je ziet Rik erg spastische bewegingen maken om de haren eraf te vegen die natuurlijk kriebelen. Al was het bedoeld om zijn tranen af te vegen.