spoilers 25 t/m 29 november Maandag 25 november: Rik zoekt hulp bij Aysen, als de situatie met Nuran escaleert. Tim vindt dat Rikki hem niet serieus neemt. Wiet is verbijsterd als ze Lucas met een andere jongen ziet en hoort dat hij het huwelijk heeft afgeblazen. Dinsdag 26 november: Lorena probeert achter Ninas rug om een zakendeal te sluiten. Julia voelt zich ongemakkelijk door Antons gedrag. Ludo waarschuwt Nina dat haar samenwerking met Lorena problemen kan opleveren. Woensdag 27 november: Nina en Lorena willen niet toegeven dat ze verkeerd zitten en dus loopt hun samenwerking op de klippen. Noud en Wiet organiseren een goed maak actie tussen Lucas en Menno. Maxime wordt door Vincent beledigd. Donderdag 28 november: Anton laat zich niet afpoeieren door Julia. Rik wil Rikki en Bram beschermen, maar Rikki vindt zijn regels veel te streng. Om niet aan Rik te hoeven denken, heeft Nuran afleiding nodig. Aysen daagt Vincent uit. Vrijdag 29 november: Janine en Frank zijn het niet een over wat het beste is voor Lucas. Rik vraagt Bing om hulp, als hij Femke in de val wil lokken. Nina neemt een besluit over de samenwerking met Lorena.
Janine en der telefoon... haha belt ze met het Spectrum, maar je kan gewoon haar scherm zien en ziet dat ze helemaal niet belt (mooi rijtje apps in beeld). En Bram woont op een zolderkamer met pokon.
Anton en Julia krijgen weer wat. Of fb stond dat Bianca haar wereld weer op zn kop werd gezet als ze thuis komt van wintersporten. Rik en Aysen krijgen ook wel wat samen denk ik. Lucas is wat liefde betreft echt hopeloos haha
Da's altijd op woensdag en vrijdag Op andere dagen komt er uberhaupt geen reclame tussen het weer en GTST door.
Ben benieuwd wat femke met bram gaat doen en nina mag er nu wel is uit van mij, had liever dat zij naar beneden was gevallen maar helaas....
Ik weet niet.. 't kan aan mij liggen.. maar ik vind gtst nu een beetje tegenvallen. Er waren zoveel theorieën over wie Mike vermoord zou moeten hebben, maar daar ben ik Rik nooit in tegen gekomen. Voor mij komt dit echt heel onverwachts, vind het ook een beetje vreemd allemaal.
Ik denk nog steeds dat Lucas er iets mee te maken heeft. Toen Menno over de moordzaak begon lachte Lucas weer zo vreemd..
Hahaha Caroline de Bruin (Janine) die werd er op twitter ook al op aangesproken. Ze vond het niet zo leuk geloof ik. Maar goed dat soort dingen vallen mensen gewoon op.
Waarom werd er elke keer zo spannend gedaan over Lucas, Nina, die tas, en alles werd uitgemolken, maar dat van Rik komt echt ineens naar buiten. hebben jullie in de afgelopen weken (na de cliff) ook maar 1x een aanwijzing gezien dat rik het heeft gedaan? ik niet namelijk, en GTST kenende laten ze het meestal wel doorschemeren..
Ja mee eens idd. Eerst duurt het te lang en is het langdradig en dan ineens bats afgelopen, dader bekend.
haha, fantasie van gtst was op. ik zat zelf meer te denken richting Maxcime of Nick.. Maar dan ineens Rik pff.. Vind het hele zooitje nu beetje irritant worden, vooral Nuran ook. En Lucas & z'n rechercheurtje mogen er van mij ook wel uit gaan, ze worden een beetje vervelend..
Heb je RTL late night gezien deze week?? Daarin zegt Ferry (acteur die de rol van Rik speelt) het al sinds maart 2013 te weten welke Cliff er komt en dat hij de dader is en dat enkel hij en een zeer select groepje dit wisten zodat het niet uit zou komen, want anders ben je je baan kwijt. Lijkt me zeer sterk dat hij het dan niet zou zijn hoor.. Nu is de wending juist: wie laat Aysen voor de moord van Mike opdraaien Rik houd zijn mond over dat Aysen Danny heeft vermoord en Aysen houd haar mond dat Rik Mike heeft vermoord. Ik denk dat Aysen en Rik Femke dr voor op laten draaien, is dat mens ook weer weg en leven ze nog lang en gelukkig
Dit denk ik ook! Tevens roep ik al vanaf de dag van de zomerstop dat het niet voor mike bedoeld was en dat de dader iemand is die we niet verwachten..