Dat denk ik ook inderdaad! Want Femke is wel snel uit de serie had ik gehoord bij RTL Boulevard geloof ik, omdat ze in een musical gaat spelen zoiets.. Ondanks dat we wel aan '' overwachte '' daders keken, zoals bijv. Maxime, vind ik Rik gewoon een klein beetje vergezocht. En net als Booey zegt: Het duurt heel lang, en dan ineens is Rik het boem klaar. Maar goed ik ga 't allemaal wel weer zien haha,
Tijdje terug meende ik gehoord te hebben dat Ferry Doedens bij rtl boulevard had gezegt dat we pas rond de kerst zouden weten wie de dader is. in hun script stond het toen nog niet en zeer nemen paar maanden van te voren al op
Het enige wat er op kon wijzen dat Rik het gedaan had of er in elk geval mee te maken had, was dat Rik ook duidelijk in de cliffhanger aanwezig was. We zagen dat Rik iemand te pletter zag vallen en dat leek me toen al niet voor niets. Alleen is Rik wel een personage waarvan je het niet verwacht dat hij een moord zou plegen. En tja hoe dit verder gaat...? Wie laten ze er voor op draaien...? We zullen het allemaal gaan zien als we blijven kijken
Ik dacht aan het begin dat dat zo was omdat het dan Rikki of Nuran zou zijn die viel en het extra tragisch was dat hij dat zag.. Maarja, die waren al snel gewoon levend verklaard, en heb er toen verder niet meer bij stilgestaan..
Denk dat we allemaal nog steeds aan het bijkomen zijn van deze zeer teleurstellende ontknoping van de moord op Mike Vond er gisteren niet veel aan eigenlijk. Ik had vooral zo'n 'he he eindelijk' gevoel. Eindelijk Anton die moves maakt richting Julia, eindelijk Rik die het (weliswaar gedeeltelijk) opbiecht aan Nuran. Eindelijk zijn Nina en Lorena bff's aan het worden en eindelijk zijn Nina en Noud gescheiden. Alles loopt een beetje op z'n einde voor mijn gevoel.
nou, ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.. ben wel blij dat eindelijk eens die domme smile van julia der gezicht af is gegaan.. bah wat irriteerde ik me daaraan..
Ik heb zo'n vermoeden dat Lorena Nina gewoon ' gebruikt ' en haar over een tijdje gewoon laat vallen.
Wat is Lucas dom bezig zeg. Edwin was eerst samen met Wiet. Hij doet zelf alles zo overhaast! Ja, het is maar een soap, maar grrrr
Ik liep juist al te denken: in zo 'n relatie kan Lucas toch nooit zichzelf zijn? Maar het lijkt er meer op dat het er om gaat dat menno wat met een vrouw heeft gehad en dat dat gewoon not done is in de gay scene.
Ik vond het wel heel erg uit het niets komen dat Lucas ineens niet meer wilde trouwen. Niets voor hem om dat zo'n issue te laten zijn! Maar heb zomaar het gevoel dat dat wel weer goed komt. Lucas' mening is toch zo veranderlijk als het weer. De Backstreet Boys komen toch binnenkort optreden? Mijn theorie is dat dat een verrassing van Menno voor Lucas is. Hoe zou hij ooit zo'n romantisch gebaar kunnen weerstaan?
Dat wordt deze week opgenomen, pas in januari ofzo uitgezonden.. Ik heb t vermoeden dat Menno dan allang weg is.. Wat ik jammer vind! Van mij mag ie blijven..
Ik vind t ook een beetje uit t niks komen indd.. En indd zooo jammer dat Menno niet blijft, hem liever dan die vage ikweetznnaamnietmeer maar die zoon van Maxime